گیمینگرویتی

ثبت نام

اشاره شرکت PixArt به تاریخ انتشار نینتندو سوئیچ 2

هنوز از جانشین نینتندو سوئیچ رونمایی رسمی نشده است. البته با توجه به اطلاعاتی که امروز به‌دست آمده، احتمال دارد تاریخ انتشار نینتندو سوئیچ 2 برای چند ماه اول سال 2024 در نظر گرفته شده باشد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Notebook Check و MoneyDJ، شرکت چینی PixArt که سیستم امنیتی سنسورهای JoyCon و سایر بخش‌های کنسول‌های خانگی قبلی نینتندو مثل Wii و Wii U را ساخته، در گزارش مالی اخیر خود مشخص کرده شرکتی ژاپنی کنسولی جدید را اوایل سال 2024 عرضه می‌کند.

در حالی که PixArt به‌طور مستقیم از نینتندو سوئیچ حرفی نزده، به‌شدت محتمل است این شرکت چینی درباره کنسولی صحبت می‌کند که هنوز از آن رونمایی صورت نگرفته است. از طرفی دیگر آن‌ها گفتند منظور آن‌ها شرکتی ژاپنی است که چندین سال از عرضه کنسول آخر آن‌ها می‌گذرد. بنابراین این شرکت نمی‌تواند سونی باشد و فقط نینتندو باقی می‌ماند.

این اولین باری نیست که یک شرکت چینی به عرضه کنسول بعدی نینتندو سوئیچ در سال 2024 اشاره می‌کند. شرکت Hungzhun هم اوایل این ماه اعلام کرد انتظار دارند نیمه دوم سال فروش‌شان افزایش پیدا کند چون نینتندو برای عرضه کنسولی جدید در ربع مالی اول 2024 در حال برنامه‌ریزی است.

همان‌طور که گفته شد، شرکت نینتندو چندان درباره جانشین نینتندو سوئیچ صحبت نکرده است. Shuntaro Furukawa، رئیس این شرکت، در ماه مه گفته بود تا قبل از پایان سال مالی که تا 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403) ادامه دارد سخت‌افزاری عرضه نمی‌کنند. با این حال، به‌نظر می‌رسد کیت توسعه این کنسول به دست برخی سازندگان منتخب رسیده و باید انتظار داشته باشیم به‌زودی خبرهایی راجع به کنسول جدید بشنویم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *