گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: نینتندو کیت توسعه سوییچ 2 را به استودیو MercurySteam تحویل داده است

به گزارش گیمین‌گرویتی، یکی از اینسایدرها که پیش از این وجود بازی Metroid Dread را قبل از معرفی رسمی لو داده بود، مدعی شده که نینتندو، کیت توسعه سوییچ 2 را به یک استودیوی اسپانیایی تحویل داده و بسیاری معتقدند این استودیو همان MercurySteam است که بازی Metroid Dread را ساخته بود.

با اینکه خود نینتندو از واکنش نشان دادن به این اخبار و شایعات طفره می‌رود، همه می‌دانیم که کنسول بعدی این کمپانی در دست ساخت است و اگر امسال شاهد معرفی‌اش نباشیم، سال بعد قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

اگر قضیه همینطور باشد، می‌توان به راحتی حدس هم زد که نینتندو کیت توسعه (کنسول ساده‌تر و مودیفای شده برای ساخت بازی) سوییچ 2 را به استودیوهای مختلفی داده باشد تا برای انتشار بازی‌هایشان در زمان عرضه سوییچ 2 آماده باشند.

یکی از منابع مدعی است که خبر دارد استودیویی که نامش را به زبان نیاورده، همین الان هم کیت توسعه سوییچ 2 را در دست دارد و اگر تاریخچه همکاری نینتندو با استودیوهای اسپانیایی را نگاه کنیم، منطقی‌ترین گزینه MercurySteam، سازنده بازی Metroid Dread است.

این شایعه از جانب NWeelde، کاربر اسپانیایی توییتر پخش شده که در سال 2020 گفته بود بازی بعدی مجموعه Metroid که دو بعدی هم خواهد بود برای سوییچ منتشر می‌شود که همین اتفاق‌ هم چند ماه بعد افتاد.

این کاربر هیچ اشاره‌ای به استودیوی MercurySteam نمی‌کند، اما می‌گوید که نینتندو کیت توسعه را به این دلیل به استودیو داده تا حسن نیت خود را نشان دهد و روابطش با این استودیو را بهبود دهد. با این گمان می‌توان حدس زد که خود کمپانی در حال آماده شدن برای معرفی رسمی کنوسل جدیدش است.

اوایل سال میلادی 2023 بود که NWeedle مدعی شد نسخه دو بعدی دیگری از مجموعه متروید در دست ساخت است و برای انتشار در سال 2025 برنامه‌ریزی شده، که در این صورت تحویل کیت توسعه به MercurySteam منطقی‌تر از پیش به نظر می‌رسد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *