گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: هرآنچه در Nintendo Direct گذشت

به گزارش گیمین‌گرویتی، دومین همایش Nintendo Direct امسال برگزار شد و توانست هواداران نینتندو را بسیار خوشحال کند. در حالی که هیچ‌کدام از عناوین تردپارتی معرفی شده آنچنان جذاب نبود اما نمایش عنوان جدید Pikmin 4 به همراه بازی‌هایی که در نیمه دوم سال 2023 برای کنسول سوییچ عرضه می‌شود، به جذابیت این همایش تا حدود زیادی افزود. با بازسازی عنوان Super Mario RPG، نسخه‌ی جدیدی از سری WarioWare و البته بازی پلتفورمر دوبعدی Super Mario Bros. Wonder، به نظر می‌رسد ماریو پرچم‌دار نینتندو در ادامه سال باشد. حتی در این مراسم اشاره‌هایی به عنوان جدیدی از نینتندو با محوریت Princess Peach برای عرضه در سال 2024 نیز شد.

برای خلاصه‌ای از تمام معرفی‌هایی که در این همایش 40 دقیقه‌ای اتفاق افتاد، با گیمین‌گرویتی همراه باشید:

 

نمایشی از بسته الحاقی‌های بازی Pokémon Scarlet and Violet

برای شروع همایش، نینتندو بخش‌های زیادی از بسته‌های الحاقی‌ بازی Pokémon Scarlet and Violet به نام‌های The Teal Mask و The Indigo Disk را نشان داد. به نظر می‌رسد تعداد زیادی از Pokémonهای تازه مانند Gligar در کنار شخصیت‌های جدیدی به نام‌های Carmine و Cryano به بازی اضافه شده است. علاوه بر این‌ها گیمر می‌تواند به مکان‌های جدیدی نیز در بازی برود. به نظر می‌رود با وجود گستردگی فراوان بازی Pokémon Scarlet and Violet این دو بسته الحاقی چیزی از بازی اصلی کم نداشته و بتوانند مخاطبان را راضی نگه دارد. The Teal Mask پاییز سال جاری عرضه شده اما The Indigo Disk در زمستان امسال منتشر می‌شود.

 

کارآگاه Pikachu در ماه اکتبر (مهر) باز می‌گردد

پس از عرضه نسخه ابتدایی بازی Detective Pikachu در ماه می (اردیبهشت) سال 2019، بالاخره بخش‌های از نسخه جدید این بازی به نمایش درآمد. در این نمایش شخصیت عاشق قهوه Tim Goodman به همراه Pikachu حضور داشتند و سعی در حل کردن معمایی مربوط به Mewtwo در هفته Pokémon Friendship داشتند. بازی Detective Pikachu Returns در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) عرضه خواهد شد.

بازسازی عنوان Super Mario RPG

نینتندو تایید کرد بازسازی بازی Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars در حال ساخت است. این عنوان که یکی از عناوین محبوب کنسول SNES در گذشته بود اکنون برای پلتفورم سوییچ در حال بازسازی است.  در نمایش این عنوان شخصیت‌های قدیمی را در حالت Chibi مشاهده کردیم و به نظر می‌رسد بازی با مبارزات نوبتی خود بسیار به عنوان اصلی که برای SNES عرضه شده بود، وفادار مانده است. Super Mario RPG در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان) عرضه خواهد شد.

بازی Pikmin 4 اجازه گشت و گذار در شب را به گیمر خواهد داد

عنوان Pikmin 4 که تنها حدود یک ماه تا عرضه آن باقی مانده نمایش مفصلی در این Nintendo Direct داشت. در این نمایش بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی مشخص شد. کلیت نسخه چهارم همچنان مانند سه عنوان پیشین خواهد بود اما اکنون گیمرها با استفاده از Oatchi می‌توانند به زیر زمین رفته و در سیاه‌چال‌های بازی به گشت و گذار پرداخته و در مبارزات Dandori شرکت کنند. همچنین امکان مبارزه و گشت و گذار در شب نیز وجود خواهد داشت اما برای این مورد نیاز به Glow Pikmin خواهید داشت. Pikmin 4 در تاریخ 21 ماه جولای (30 تیر) برای کنسول سوییچ عرضه می‌شود. همچنین دمویی نیز برای بازی در نظر گرفته شده که 28 جوئن (تیر) منتشر می‌شود.

معرفی نسخه جدیدی از سری WarioWare

نسخه جدیدی از سری WarioWare با نام WarioWare: Move It! بالاخره برای سوییچ تایید شد. این بازی با داشتن بیش از 400 مینی‌گیم و استفاده از قابلیت‌های Joy-Con مناسب برای تجربه دو نفره یا حتی چهار نفره خواهد بود. WarioWare: Move It! در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) عرضه می‌شود.

پلتفورمر دو بعدی Super Mario Bros. Wonder

آخرین بازی نمایش داده شده در این همایش نیز عنوان دو بعدی Super Mario Bros. Wonder بود. بعد از گذشت یک دهه این اولین بازی دو بعدی با محوریت ماریو است که ربطی به Super Mario Maker ندارد. این عنوان که به نظر می‌رسد گرافیک و آرت استایل بسیار زیبایی داشته باشد، در حالت دو نفره Co-Op نیز با شخصیت Princess Daisy  قابل بازی است. Super Mario Bros. Wonder در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) برای پلتفورم سوییچ عرضه می‌شود.

موارد دیگر این همایش:

  • نمایش شخصیت‌های قابل بازی و قدرت‌های گیمر در عنوان Sonic Superstars
  • Palia عنوان Free-to-play در سبک شبیه‌سازی زندگی و کشاورزی پاییز امسال عرضه می‌شود.
  • Persona 5 Tactica برای کنسول سوییچ تایید شد.
  • MythForce امسال برای سوییچ عرضه می‌شود.
  • Splatfest جدید بازی Splatoon 3 با عنوان Vanilla vs. Strawberry vs. Mint Chip در تاریخ 14 تا 16 جولای (23 تا 25 تیر) خواهد بود.
  • عنوانی با محوریت Princess Peach در حال توسعه است که برای عرضه در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است.
  • بازی Luigi’s Mansion: Dark Moon برای سوییچ پورت خواهد شد و سال آینده عرضه می‌شود.
  • سه‌گانه بتمن آرکهام در مجموعه Batman: Arkham Trilogy پاییز امسال برای سوییچ عرضه می‌شود.
  • بازی جدید Gloomhaven برای سوییچ تایید و در تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور) عرضه می‌شود.
  • پخش تریلر جدیدی از بازی Just Dance 2024 Edition
  • نمایش Silent Hope، عنوانی که توسط XSEED Games ساخته شده و در تاریخ 3 اکتبر (11 مهر) عرضه خواهد شد.
  • پخش بخش‌های جدیدی از بازی Fae Farm
  • نمایش بخش‌های Co-Op، قابلیت‌ها و دیگر موارد بازی Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged
  • عنوان Manic Mechanics معرفی شد.
  • بسته الحاقی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به نام Last Spark Hunter معرفی شد. همچنین دمویی مجانی برای بازی منتشر خواهد شد.
  • Dragon Quest Monsters: The Dark Prince  معرفی و در تاریخ 1 دسامبر (10 آذر) عرضه می‌شود.
  • نسخه‌ی HD شماره‌های اول و دوم Pikmin هم‌اکنون برای کنسول سوییچ در دسترس است.
  • با تایید شرکت کونامی، بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1  اکنون برای سوییچ عرضه شده که شامل بازی‌ها و تمام موارد دیگری از این سری که برای NES عرضه شده بود، می‌شود.  این عنوان در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) منتشر می‌شود.
  • عنوان Vampire Survivors در تاریخ 17 آگوست (26 مرداد) برای سوییچ در دسترس خواهد بود.
  • بتل‌رویال جدیدی در سبک ریتمیک به نام Headbangers Rhythm Royale در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) عرضه می‌شود.
  • پلتفورمر سه‌بعدیPenny’s Big Breakaway  معرفی و اوایل سال 2024 میلادی عرضه می‌شود.
  • اضافه شدن نقشه جدید Squeaky Clean Sprint و شخصیت‌های Petey Piranha، Wiggler و Kamek به بازی Mario Kart 8 Deluxe در موج پنجم Booster Course Pass در تابستان امسال
  • بازسازی عنوان دو بعدی علمی‌تخیلی و نقش‌آفرینی Star Ocean The Second Story R از سوی Square Enix و عرضه آن در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) سال جاری
  • آمیبو شخصیت‌های Zelda و Ganon پاییز امسال عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *