گیمینگرویتی

ثبت نام

Nintendo دو پروژه در حال کار در‌ نتفلیکس را کنسل کرد

نینتندو کمپانی است که قوانین بسیار عجیبی در کار خود دارد و این مورد نیز استثنا نیست. بر اساس گفته‌های کمدین آمریکایی Adam Conover در پادکست Serf Times که بعدا توسط Eurogamer نیز بازنشر شد، نینتندو چندین پروزه را بعد از اینکه یکی از آن‌ها فیلمی از سری زلدا برای Netflix را فاش کرد، متوقف کرد.

به گزارش گیمین‌گرویتی نه تنها نینتندو سری زلدای Netflix را کنسل کرد، بلکه آن‌ها یک انیمیشن خمیری از Star Fox را که با همکاری با CollegeHumour در آن زمان در حال ساخت بود را نیز متوقف کردند. نینتندو هیچ وقت اتفاق افتادن این پروژه‌ها را قبول نکرد. در حقیقت، دو هفته بعد از این که اطلاعات فیلم زلدا فاش شدند، نینتندو بیان کرد که این گزارشات غلط بودند.

Adam Conover در این باره می‌گوید ” ناگهان گزارشاتی بودند که Netflix دیگر قرار نیست Legend OF Zelda خود را انجام دهد. من اینجوری بودم که چه اتفاقی افتاد؟ بعد از رئیسم شنیدم که قرار نیست Star Fox خودمون رو انجام بدیم. من اینجوری بودم که چه اتفاقی افتاد؟ بعد رئیسم به من گفت که یکی توی Netflix که قرار نبود راجع به اون حرف بزنه اطلاعات Legend of Zelda رو فاش کرده ، بعدش نینتندو قاطی کرد و دوشاخه همه چی رو کشید،  کل برنامه‌ برای اقتباس این‌ها”

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *