گیمینگرویتی

ثبت نام

اولین تریلر انیمه Ninja Kamui منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، اولین تریلر انیمه Ninja Kamui که توسط سونگ-هون پارک کارگردانی می‌شود، در رویداد کامیک کان سن دیگو پخش شد. این انیمه در سال جاری میلادی پخش خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق عرضه معلوم نیست.

این انیمه توسط E&H Production ساخته می‌شود و Sola Entertainment نیز تهیه‌کنندگی اثر را بر عهده خواهد داشت. استودیوی E&H که مال خود سونگ-هون پارک است، در کنار این انیمه، در حال کار روی اقتباس تلویزیونی MONSTERT هم هست، انیمه‌ای که از روی مانگای وان شات ایچیرو اودا با همین نام ساخته خواهد شد. از طرف دیگر Sola Entertainment هم تهیه‌کنندگی سریال ریک اند مورتی، و البته سریال تازه معرفی شده‌ی لازاروس را هم بر عهده دارد.

طراحی شخصیت‌ها در انیمه Ninja Kamui که در میِ 2022 معرفی شده بود، بر عهده تاکشی اوکازاکی خواهد بود، اوکازاکی پیش از این روی Summer Wars کار کرده بود و به طراحی و نویسندگی در مانگای Afro Samurai هم معروف است.

در خلاصه‌ای از داستان انیمه Ninja Kamui می‌خوانیم:

«انیمه Ninja Kamui قصه زندگی جو هیگان را دنبال می‌کند، هیگانی که یک نوکِنین است، یعنی یک نینجای سابق که از قبیله خود فرار کرده و همراه خانواده خود در روستایی در آمریکا پنهان شده تا از گذشته خون‌آلود خود فرار کند. یک شب گروهی از قاتل‌های حرفه‌ای به خانه او حمله می‌کنند تا به دلیل فرار از قبیله و خیانت به مرام‌نامه نینجایی‌شان، وی را به قتل برسانند. جو پس از این واقعه از مرگ بر می‌گردد و دوباره با روی صورت گذاشتن نقاب پیشین خود، تبدیل به Ninja Kamui می‌شود تا انتقام خانواده و دوستانش را بگیرد. نینجا کاموی یک قاتل خبره است که در سایه‌ها حرکت می‌کند و در قرت 21 باید با دشمنانی بسیار قدتمند مبارزه کند، دشمنانی تا دندان مسلح، خونخوار، و البته نینجا که بعضی‌ از آن‌ها ربات هم هستند! نینجا کاموی باید همان قبیله‌ای که باعث خیزش او بود را با خاک یکسان کند.»

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *