گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه:نسخه بعدی Mass Effect احتمالا جهان‌باز نخواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، در حال‌حاضر بازی Dragon Age: Dreadwolf تمام توجه استودیو BioWare را جلب کرده است،اما پس از عرضه این بازی نقش‌آفرینی فانتزی (که ممکن است تا‌ سه ماهه آخر 2024 تاخیر داشته باشد)، این استودیو تمام توجه خود را بر روی قسمت بعدی از مجموعه Mass Effect خواهد گذاشت. این بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، که به این معناست که بسیاری از جزئیات آن هنوز مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد برخی جزئیات مهم آن معلوم شده‌اند. در در‌‌ یک پادکست به نام Xbox Two،به‌تازگی خبرنگار ویندوز سنترال جز کوردن ادعا کرده است که بازی بعدی Mass Effect ممکن است از فرمول بازی جهان‌باز که در بازی Mass Effect: Andromeda معرفی شد دست بکشد و به جای آن ساختار خطی‌تر سگانه Mass Effect را دوباره به خود بگیرد.

جز کوردن اظهار کرد: “شنیده‌ام که Mass Effect قصد دارد از دنیای جهان‌باز دست بکشد و به فرمول کلاسیک خود باز گردد.” او افزود: “نمی‌دانم آیا این 100% دقیق است یا نه، اما این یک شایعه است. البته، همانطور که قبلاً ذکر شد، بازی هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، که به این معناست که احتمالاً بسیاری از جنبه‌های تجربه بازی وجود دارد که حتی BioWare هنوز به ساخت آنها پایان نداده است، بنابراین اینکه آیا بازی جهان‌باز خواهد‌بود یا خیر، ممکن است چیزی باشد که به طور قطع تا کنون تصمیم‌گیری نشده باشد.”

 

به جز اینکه از موتور بازیسازی ‌‌Unreal Engine 5 برای ساخت این بازی استفاده خواهد شد، جزئیات دیگری درباره بازی بعدی Mass Effect در حال‌حاضر در دسترس نیست، با این حال، ممکن است برخی اشارات ممکن در اطلاعاتی که BioWare در تریلر و پوستری که در‌گذشته منتشر کرده بود،وجود داشته باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *