گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی جدید Battlefield با ایجاد یک اکوسیستم متصل این مجموعه را بازنگری می‌کند

مجموعه Battlefield مثل همه بازی‌های دیگر افت و خیز خود را داشته است. اما طی سال‌های اخیر افت آن نسبت به دوران خوب آن بسیار بیشتر بوده است. Battlefield 5 از نظر بسیاری یک پسرفت بود. از طرف دیگر، Battlefield 2042 هم دست کمی از فاجعه نداشت (به خصوص در زمان عرضه و ماه‌های بعدتر). البته Battlefield همچنان عنصری حیاتی برای EA به حساب می‌آید. به گزارش گیمین‌گرویتی، در طول جلسه اخیری که این شرکت با سرمایه‌گذاران داشت، جزئیاتی درباره آینده این مجموعه ارائه شد.

اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، هنگام صحبت درباره عناوین آینده استودیوهای EA که در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌شود، به‌صورت گذرا بازی بعدی Battlefield را ذکر کرد. او گفت: «عنوان بعدی، یک بازنگری در مجموعه Battlefield خواهد بود که آن را تبدیل به اکوسیستمی کاملا متصل تبدیل می‌کند.»

ویلسون توضیحات بیشتری ارائه نداد. بنابراین مشخص نیست این «اکوسیستم متصل» به چه شکل خواهد بود. فرض بر این است EA چندین بازی Battlefield را می‌سازد که به یکدیگر متصل هستند و تمام تجربیات کسب شده به یک هاب منتقل می‌شود. این کار را طی چند سال اخیر اکتیویژن با Call of Duty انجام داده است.

EA در سال 2021 اعلام کرده بود می‌خواهد چندین استودیو را برای Battlefield فراهم کند. در این فرایند قرار است چندین تیم متفاوت روی انواع متفاوت تجربیات این سری کار کنند. در حال حاضر DICE مشغول کار روی بازی بعدی است. البته بخش داستانی تک‌نفره را قرار است Ridgeline Games بسازد. طبق شایعات، این عنوان سال 2024 عرضه می‌شود. همچنین استودیوی RIpple Effect هم روی تجربه‌ جدا و دیگری از Battlefield کار می‌کند.

شرکت EA همچنین بازی موبایلی از این سری هم اوایل امسال لغو کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *