گیمینگرویتی

ثبت نام

سونی: بازی‌های PS5 از PSVR پشتیبانی نمی‌کنند

با توجه به اینکه PS5 از تجهیزات جانبی PS4 پشتیبانی نمی‌کند مدت‌ها این سوال وجود داشت که آیا می‌توان از PS VR بر روی PlayStation 5 استفاده کرد یا نه، به گزارش گیمین‌گرویتی جواب این سوال کمی ناامیدکننده خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که سونی برای UploadVR ارسال کرده بازی‌های کنسول PS5 از PS V‌R پشتیبانی نمی‌کنند اما بازی کردن بازی‌های واقعیت مجازی مخصوص PS4 با استفاده از P‌S VR از طریق Backward Compatibility ممکن است. این موضوع به این معنی است که برای بازی‌ کردن حالت واقعیت مجازی عناوینی مانند Hitman 3 و No Man’s Sky: Next Generation باید حتما ساخت PS4 این بازی‌ها را بر روی PS5 دانلود کنید، همینطور برای تجربه‌ی کامل این بازی‌ها باید یک بازی را دو بار بر روی کنسول خود نصب کنید. آیا این موضوع نشانه‌ای از پایان PS VR می‌باشد یا اینکه سونی به فکر عرضه‌ی مدل جدید PS VR است و می‌خواهد با مدل جدید و مدل قدیم VR رفتاری مانند دوال شاک و دوال سنس داشته باشد.

نظر شما در مورد عدم پشتیبانی از VR بر روی PS5 چیست؟ آیا فکر می‌کنید PSVR مانند کینکت از بین خواهد رفت؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “سونی: بازی‌های PS5 از PSVR پشتیبانی نمی‌کنند”

  1. عجب! پس برای همین کاور پی‌اس۵ هیتمن ۳ روش لوگو وی‌آر نخورده بود. خیلی عجیبه. حتما برای PSVR2 برنامه دارن و شاید اون موقع ساپورت رو اضافه کنن. بعید میدونم وقتی میاد برای شروع نسل تو استیت آو پلی از وی آر هیتمن رونمایی میکنه کلا بذاردش کنار و آخرین بازی وی آر باشه براش.

  2. عجب! پس برای همین کاور پی‌اس۵ هیتمن ۳ روش لوگو وی‌آر نخورده بود. خیلی عجیبه. حتما برای PSVR2 برنامه دارن و شاید اون موقع ساپورت رو اضافه کنن. بعید میدونم وقتی میاد برای شروع نسل تو استیت آو پلی از وی آر هیتمن رونمایی میکنه کلا بذاردش کنار و آخرین بازی وی آر باشه براش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *