گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید Suicide Squad: Kill the Justice League باس‌فایت‌های بازی را نشان می‌دهد

بازی Wonder Woman استودیو Monolith Productions در The Game Awards 2023 ظاهر نشده، اما تریلر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League از Rocksteady منتشر شده است که نبردهای باس‌فایت‌های مختلف را علیه اعضای مختلف لیگ به نمایش می گذارد. آن را در زیر ببینید.

به گزارش گیمین‌گرویتی گرین لنترن، همانطور که انتظار دارید، یک نسخه غول پیکر از خود را ایجاد می کند، که یک مسلسل را با قدرت حلقه خود حمل می کند. فلش، سریعترین مرد زنده به نظر می رسد که در یک مکان ایستاده است و توفان ایجاد می کند. بت من جالب ترین است، زیرا او از شخصیت خفاش ترسناک ناشی از زهر ترس برای ترساندن دشمنان خود استفاده می کند.

Wonder Woman به عنوان تنها شخصیتی که توسط Brainiac کنترل نمی شود ظاهر می شود در حالی که Superman کنار می ایستد، مغرور و تهدید آمیز است. Suicide Squad: Kill the Justice League در 2 فوریه 2024 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر می شود. در همین حال، تریلرهای مختلف برای هر یک از اعضای گروه – Deadshot، Harley Quinn، King Shark و Captain Boomerang – را ببینید و برای اعلان های بیشتر از The Game Awards آماده باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *