گیمینگرویتی

ثبت نام

نسخه جدید Slender Man در دست توسعه است

تیزر جدید تازه منتشر شده توسط Blue Isle Studios، توسعه‌دهنده Slender: The Arrival به ما نشان می‌دهد که نسخه جدید بازی Slender Man در دست‌ساخت است. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

متأسفانه، تیزر تریلر ۱۳ ثانیه‌ای اطلاعات زیادی در مورد این بازی به ما نمی‌دهد، اما شمارش معکوس جدیدی در وب‌سایت Slender: The Arrival ظاهر شده است که حاکی از آن است که ماه آینده میلادی شاهد معرفی این بازی هستیم!

بازی Slender: The Arrival یا همان «اسلندرمن: ورود» اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ برای پیسی منتشر شد و در سال‌های بعد بر روی پلتفرم‌های مختلف از جمله PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One و Wii U نیز عرضه شد.

بازی «اسلندرمن: ورود» نقدهای متفاوتی را در آن زمان دریافت کرده بود و منتقدان موسیقی متن، فضای متشنج و ترسناک آن را ستایش کردند، اما همچنین از طول کمپین کوتاه‌تر از حد انتظار و گیم‌پلی تکراری آن انتقاد کردند؛ بااین‌حال، این بازی با موفقیت زیادی در بین طرف‌داران روبرو شد.

یوتیوب‌برهای محبوب از جمله PewDiePie و Markiplier ویدئوهای مختلفی را در این بازی آپلود کردند که ده‌ها میلیون بازدید خورده بود.

اینکه آیا این تیزر یک بازی جدید، ریمستر یا ریمیک باشد، هنوز مشخص نیست اما هر چه که باشد، زمانی که تایمر در ۲۸ جولای ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، متوجه خواهیم شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *