Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
جادویی که به نفرین تبدیل شد؛ گزارش جیسون شرایر از اوضاع آشفته CDPR قبل از انتشار Cyberpunk 2077 - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

جادویی که به نفرین تبدیل شد؛ گزارش جیسون شرایر از اوضاع آشفته CDPR قبل از انتشار Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 داغ‌ترین بازی سال ۲۰۲۰ بود. در ابتدا با توجه به نقدهای مثبت نسخه PC، به نظر می‌رسید که این عنوان لانچ موفقی را تجربه کند. اما پس از اینکه Cyberpunk 2077 به دست گیمرها رسید، (مخصوصا نسخه‌های کنسولی Xbox One و PS4) ورق برگشت. باگ‌ها، گلیچ‌ها و در مجموع عملکرد بازی، باعث شدند که هیجان طرفداران به ناامیدی تبدیل شود. گاهی حتی باگ‌ها باعث می‌شود که این عنوان غیر قابل بازی شود و حتی بازی کرش کند.

در مقابل، توسعه‌دهنگان بازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. به گزارش گیمین‌گرویتی، جیسون شرایر به تازگی مقاله مفصلی در سایت بلومبرگ منتشر کرده و اسرار پشت‌پرده CD Projekt Red و آشفتگی مراحل ساخت و توسعه این عنوان را برملا کرده‌است. بنا به گفته کارکنان استدیو، همه می‌دانستد که با توجه به روند کاری تیم در سال ۲۰۱۹، امکان ندارد که ساخت Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۰ به اتمام برسد. «آن‌ها پیش‌بینی می‌کردند که بازی در سال ۲۰۲۲ آماده شود.» 

یکی از مشکلاتی که توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077 داشتند این بود که موتور بازی‌سازی و بازی همزمان در حال ساخت بودند. طبق گفته یکی از افراد تیم: «مانند این بود که تلاش کنید قطاری را برانید، در حالی‌که همزمان ریل‌ها را در مقابل‌تان درست می‌کنند.»

ظاهرا توسعه‌دهندگان شرایطی مشابه مراحل توسعه Anthem را تجربه کردند. کرانچ‌های شدید و طولانی در حین ساخت Cyberpunk 2077، یادآور اصطلاح معروف«جادوی بایوور» است. به طوری که با فشار آوردن بر روی اعضای تیم و ساعات کار طولانی و طاقت‌فرسا، همه مشکلات حل خواهند شد. به عبارتی دیگر، همان‌طور که Witcher 3 را با موفقیت راهی بازار کردند، همه چیز خوب پیش خواهد رفت. در نتیجه، مجددا «جادوی CD Projekt Red» را خلق کنند.

علاوه بر این، همانطور که دمو E3 بازی Anthem تقلبی و فیک بود، دمو معروف Cyberpunk 2077 در E3 2018 نیز کاملا دروغین و فیک بود تا نظر مثبت طرفداران و رسانه‌ها را جلب کند. حتی باعث شد که ساخت بازی به تاخیر بیوفتد.

«طرفداران و ژورنالیست‌ها تحت تاثیر مقیاس و جاه‌طلبی Cyberpunk 2077 قرار گرفته بودند. اما خبر نداشتند که به صورت تقریبی، کاملا فیک بوده‌است. CD Projekt هنوز کدنویسی سیستم‌های گیم‌پلی را نهایی نکرده بوده و به همین دلیل ویژگی‌هایی مانند car ambush در محصول نهایی وجود ندارند. توسعه‌دهندگان گفتند که احساس می‌کردند این دمو باعث شد که چندین ماه وقت‌شان به هدر برود و باید این زمان صرف ساخت خود بازی می‌شد.»

علاوه بر این، با اینکه Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۱۲ معرفی شد، اما ساخت بازی از سال ۲۰۱۶ آغاز گردید. رئیس استدیو، Adam Badowski، کارگردانی این عنوان را بر عهده گرفت و بازی را مورد بازنویسی قرار داد. تغییر دوربین بازی از سوم شخص به اول شخص از جمله این موارد است.

جیسون شرایر در ادامه در توییتر شخصی خود گفت که بر خلاف ادعاهای مقامات CD Projekt Red که کرانچ اجباری نخواهد بود، برخی مدیران به کارکنان خود عذاب وجدان می‌دادند که اضافه‌کاری کنند. اگر فردی می‌گفت که نمی‌تواند ساعات بیشتری سر کار بماند، در جواب به او گفته می‌شد که همکارانش باید کم‌کاری وی را جبران کنند. ظاهرا حقوق ماهانه توسعه‌دهندگان نیز بسیار اندک بوده و یک برنامه‌نویس تازه‌کار ماهی ۷۰۰ دلار دریافت می‌کرده‌است.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

6 پاسخ به “جادویی که به نفرین تبدیل شد؛ گزارش جیسون شرایر از اوضاع آشفته CDPR قبل از انتشار Cyberpunk 2077”

  1. BEHZAD گفت:

    فقط اون جماعتی که میگفتن این استودیو بهترین استودیو تاریخ هست!

    به خدا با کیا شدیم گیمر!

  2. BEHZAD گفت:

    فقط اون جماعتی که میگفتن این استودیو بهترین استودیو تاریخ هست!

    به خدا با کیا شدیم گیمر!

  3. Alimctavish گفت:

    به عنوان کسی که حدود ۶۰ ساعت وقت گذاشت تا بازی رو تموم کنه میگم انتظارم خیلی بالاتر بود از این بازی
    ماموریت های جانبی که تمام تکیه بازی روش بود اکثرا کاملا معمولی هستن و یکی از مسخره ترینشون مربوط به ماموریت اون دلقک معروفه
    گان پلی خوب ولی تنوع سلاح کم (ظاهرا و عددی سلاح زیاده ولی از نظر توانایی بسیار محدود هستن)
    تا زمانی که یه بازی بخواد با گرافیک و مباحث جنسی خودش رو بالا بکشه نباید انتظار عناوین درخشان نسل قبل رو داشته باشیم

  4. Alimctavish گفت:

    به عنوان کسی که حدود ۶۰ ساعت وقت گذاشت تا بازی رو تموم کنه میگم انتظارم خیلی بالاتر بود از این بازی
    ماموریت های جانبی که تمام تکیه بازی روش بود اکثرا کاملا معمولی هستن و یکی از مسخره ترینشون مربوط به ماموریت اون دلقک معروفه
    گان پلی خوب ولی تنوع سلاح کم (ظاهرا و عددی سلاح زیاده ولی از نظر توانایی بسیار محدود هستن)
    تا زمانی که یه بازی بخواد با گرافیک و مباحث جنسی خودش رو بالا بکشه نباید انتظار عناوین درخشان نسل قبل رو داشته باشیم

  5. موزيار گفت:

    خوبه حالا مردم جرئت می کنن به این بازی یه چیزی بگن، Witcher 3 هنوز اورریتدترین بازی تاریخه که در تمامی لیست های تاپ تن RPG هست(و بازیش RPG نیست)

  6. موزيار گفت:

    خوبه حالا مردم جرئت می کنن به این بازی یه چیزی بگن، Witcher 3 هنوز اورریتدترین بازی تاریخه که در تمامی لیست های تاپ تن RPG هست(و بازیش RPG نیست)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *