گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: سگا از پنج عنوان کلاسیک رونمایی کرد؛ Streets of Rage و Crazy Taxi

به گزارش گیمین‌گرویتی، معرفی‌های مراسم The Game Awards معمولاً حول محور یک عنوان می‌چرخد، اما سگا (SEGA) که قول «عصر و انرژی جدید» را داده بود، پنج بازی را معرفی کرد. پس از شایعه‌های بسیار، سگا تایید کرد که بازی‌های جدیدی از سری Jet Set Radio و Crazy Taxi در دست ساخت هستند. اما این پایان ماجرا نیست. Shinobi ،Streets of Rage و Golden Axe نیز عناوین جدیدی دریافت می‌کنند. در ادامه تریلر منتشر شده را تماشا کنید:

Jet Set Radio مانند عناوین قبلی خود، یک بازی پلتفرمر است اما جهانی بزرگ‌تر برای کاوش را شامل می‌شود. Streets of Rage یک بازی بیت-ام-آپ (beat ’em up) اما سه‌بعدی است. شینوبی (Shinobi) احتمالاً خیره‌کننده‌ترین بازی از بین این‌ها باشد؛ با انیمیشنی دو‌بعدی که با استفاده از stop-motion، به ریشه‌های اکشن ساید-اسکرولینگ (Side-Scrolling) خود پایبند است.

 

Golden Axe بیشتر یک بازی سه‌بعدی هک-اند-اسلش (Hack-and-Slash) با قابلیت کو-آپ (Co-op) است. از بین همه‌ی این‌ها، Crazy Taxi هنوز همان عنوان قدیمی است که تنها به نظر می‌رسد پلیس‌ها به رانندگی پلیر بهتر واکنش نشان می‌دهند. همه‌ی این پنج عناوین بدون تاریخ عرضه‌ی مشخص هستند، اما تا چند سال بعد منتشر خواهند شد. برای اطلاعات و معرفی‌های بیشتر از The Game Awards گوش به زنگ باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *