گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بسته‌ی الحاقی داستانی بازی Dead Island 2 در راه است

به گزارش گیمین‌گرویتی، دمباستر (Dambuster) و دیپ سیلور (Deep Silver) اعلام کردند که اولین بسته‌ی الحاقی داستانی بازی Dead Island 2 به نام Haus در راه است. این بسته‌ی الحاقی پلیرها را به ماجراجویی کاملاً جدیدی می‌برد، جایی که گروه تکنو-دث زیر نظر یک میلیاردر کار می‌کنند و در تلاش‌اند تا در Zompocalupse زنده بمانند. این میلیاردر اسرار آمیز، به نام کانستانتین (Konstantin)، پیش‌بینی می‌کند که Haus نمونه‌‌ای از یک آینده‌ی جدید است. پلیرها با اسلحه‌ها و کارت‌های جدید درحالی که تعداد زیادی زامبی قصد کشتار آن‌ها را دارند، در Haus خواهند جنگید.

بسته‌ی الحاقی Haus در محیطی کاملاً جدید به نام Malibu جریان دارد، جایی که مرگ‌ومیر حد و مرز نمی‌شناسد. این مکان وحشتناک هم یک کلیسا به حساب میاید و هم یک ماشین کشتار.

پلیرها با اسلحه‌هایی مانند K-ROSSBOW که می‌تواند هدف‌های بسیار دور را بزند، یک شعله افکن یه نام Hog Roaster و Dead Islands می‌توانند دشمنان خود را نایود کنند. ۸ کارت مهارت جدید هم برای پلیرها وجود خواهد داشت.

 

شما می‌توانید گیم‌پلی کوتاه منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

بسته‌ی الحاقی Haus در تاریخ ۱۱ آبان (۲ نوامبر)  برای بازی Dead Islands 2 برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سریز،‌ ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد قرار گرفت.

 

همچنین، شما می‌توانید برای خواندن نقد و بررسی بازی Dead Islands 2 کلیک کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *