گیمینگرویتی

ثبت نام

مانگای جدید Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد

فرنچایز Assassin’s Creed با یک کراس اور ویژه بین Valhalla و Vinland Saga، به صورت رسمی به دنیای مانگا باز می‌گردد. به گزارش گیمین‌گرویتی، Assassin’s Creed Valhalla در یک مانگای مخصوص وارد دنیای Vinland Saga می‌شود و شاهد بهترین عناصر دو دنیای مختلف خواهیم بود.

Vinland Saga یک مجموعه انیمه و مانگای تاریخی است که توسط Makoto Yukimura خلق شده و فصل اول آن با موفقیتی خیره کننده در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. داستان این سری درباره پسر جوانی به نام Thorfinn است که با داستان‌های ملوانان کهنه‌کاری بزرگ شده که ماجراجویی‌های بزرگی را پشت سر گذاشته اند تا مکان افسانه‌ای به نام Vinland را پیدا کنند. در حالی که جنگ میان انگلیس و دانمارک به مرحله خطرناکی رسیده و وایکینگ‌های مزدور بیش از پیش بی‌رحم شده اند، Thorfinn تصمیم می‌گیرد که شخصا انتقام خون پدرش که به قتل رسیده شده را بگیرد.

تمرکز اصلی کراس اور بر روی وایکینگ‌هاست و اینگونه، شخصیت‌های والهالا وارد داستان می‌شوند. خبر این رویداد از طریق یوبی‌سافت ژاپن اعلام شده و اشاره شده که مانگای مذکور به صورت رایگان قابل تهیه خواهد بود.

“همکاری بین وایکینگ‌های Assassin’s Creed Valhalla و Vinland Saga آغاز شد! از طریق یک مانگای کوتاه مخصوص که توسط Makoto Yukimura کشیده شده و به صورت رایگان عرضه می‌شود.”

جالب است که ببینیم داستان این دو مجموعه چگونه با یکدیگر برخورد می‌کند و کدام کاراکترها از بازی یوبی‌سافت در این مجموعه کوتاه حضور خواهند داشت. از طرف دیگر فصل دوم این انیمه هنوز منتشر نشده و طرفداران هنوز منتظر اخبار جدید هستند. در هر صورت، طرفداران هر ۲ مجموعه با این مانگا به شیوه جالب و منحصر به فردی غافلگیر شدند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “مانگای جدید Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد”

  1. کنیچیوا اساسین-سان!

  2. کنیچیوا اساسین-سان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *