گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: نتفلیکس رسماً از انیمه Terminator رونمایی کرد

به گزارش گیمین‌گرویتی، نتفلیکس (Netflix) به همراه پروداکشن آی.جی (Production I.G) و اسکای‌دنس انترتینمنت (Skydance Entertainment)، تریلری را از انیمه‌ای بر اساس فرنچایز فیلم ترمیناتور (Terminator) منتشر کردند. به گفته‌ی تریلر منتشر شده، این سریال انیمه‌ای به‌زودی منتشر خواهد شد.

 

نتفلیکس برای اولین بار در سال ۲۰۲1، دستور ساخت این انیمه را صادر کرد. متسن تاملین (Mattson Tomlin) که سابقه‌ی کار روی فیلم‌های The Batman و Project Power را در کارنامه‌ی خود دارد، تهیه‌کننده و مدیر اجرایی انیمه‌ی‌ Terminator خواهد بود.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

 

در سال ۲۰۰۸، دارندگان حق امتیاز فرنچایز ترمیناتور، ساخت مجموعه‌ای به نام ترمینیشن (Termination) متشکل از انیمیشن‌های کوتاه را توسط نویسندگان برجسته‌ی اروپایی و ژاپنی برنامه‌ریزی کرده بودند، اما این پروژه آنطور که انتظار می‌رفت در سال ۲۰۰۹ رنگ عرضه را به خود ندید. داستان ترمینیشن، بر روز بسیار مهم فرنچایز ترمیناتور، یعنی Judgement Day تمرکز می‌کرد؛ زمانی که سیستم دفاعی اسکای‌نت (Skynet) اسلحه‌های اتمی را پرتاب می‌کرد که نتیجه‌ی آن، مرگ شمار زیادی از انسان‌ها بودند. ربات نمادین این فرنچایز، یعنی T-800، سلاح سفر در زمان اسکای‌نت است و او از سال ۱۹۸۴، در پروژه‌های مختلفی از این فرنچایز، هم نقش شخصیت اصلی و هم فرعی را ایفا کرده است.

 

در ژوئن ۲۰۰۹، ربات T-800 رسماً در انیمه‌‌ی تلویزیونی Doraemon نقش کوتاهی را بر عهده داشت. شخصیت اصلی انیمه‌ی ذکر شده، گربه‌ای از آینده است که قادر به سفر در زمان می‌باشد. در یک کنفرانس خبری ژاپنی به این موضوع پرداختند و آن را به عنوان تقابل بین ربات‌های ژاپنی و آمریکایی، یک گردهمایی رویایی دانستند. (فیلم The Terminator: Salvation در ۱۳ ژوئن ۲۰۰۹ در ژاپن به نمایش درآمد؛ ۲ هفته قبل از ظاهر شدن کوتاه تبلیغاتی T-800 در انیمه‌ی Doraemon.)

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *