گیمینگرویتی

ثبت نام

Netflix به دنبال لایسنس بازی Grand Theft Auto

به گزارش گیمین‌گرویتی،کمپانی Netflix مدتی‌است که وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شده و به نظر می‌رسد که این شرکت پخش آنلاین تلاش کرده است تا بازی جدیدی از مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto توسعه دهد. به گزارش جدیدی که در The Wall Street Journal منتشر شده است، این شرکت به دنبال ساخت ورژن جدیدی از مجموعه اصلی که توسط Rockstar Games توسعه یافته است، طی یک توافق اجاره‌ای میباشد. با توجه به اینکه Netflix هنوز بازی AAA مهمی منتشر نکرده است، اما باز هم جالب است که شرکت دیگری دست به ساخت این مجموعه محبوب بزند.

با توجه به اینکه Grand Theft Auto V سال‌ها پیش منتشر شده است، طرفداران به دنبال اخباری در مورد نسخه بعدی در این مجموعه هستند که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. بر اساس شایعات آنلاین، نسخه ششم در این مجموعه بازی تحول چشمگیری در مقایسه با Red Dead Redemption 2، آخرین بازی از این استودیو، خواهد داشت و بهبود‌های متعددی از جمله فیزیک آب و وسایل نقلیه، نورپردازی ، سیستم آب و هوا بهتر و … در این بازی ارائه خواهد شد.
بازی Grand Theft Auto 6 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما باید حتما تا مارس 2025 منتشر شود. ما شما را زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد آن اعلام شود، به‌روز خواهیم کرد، بنابراین برای آخرین اخبار به‌روز با ما بمانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *