گیمینگرویتی

ثبت نام
نقد و بررسی بازی Need for Speed Unbound | هویتی گم‌شده

شایعه: بازسازی بازی Need for Speed: Most Wanted سال 2024 عرضه می‌شود

به‌نظر می‌رسد مجموعه Need for Speed به روند خوب قبلی برگشته (یا در حداقل‌ترین حالت ممکن در حال ریکاوری است). 2 نسخه اخیر این عنوان یعنی Need for Speed Heat و Need for Speed Unbound بازخوردهای خوبی دریافت کردند. اما شاید کنجکاو باشید که بدانید آینده برای این مجموعه به چه شکل است. به گزارش گیمین‌گرویتی، نکته جالب اینجاست که ظاهرا در آینده بازسازی بازی Need for Speed: Most Wanted را تجربه خواهیم کرد.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد شرکت EA در حال بازسازی بازی Need for Speed: Most Wanted است. این عنوان قبلا در سال 2005 منتشر شده بود. اخیرا Simone Bailly که بازیگر نقش همکار بی‌نام Sergeant Jonathan Cross در Most Wanted بود، با انتشار پست‌هایی در توئیتر و اینستاگرام به بازسازی این عنوان اشاره کرده است.

او در پست خود نوشته است: «بازسازی Need for Speed: Most Wanted سال 2024 عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید ببینید Cross (Dean McKenzie) و همکار او (Simon Bailly) دوباره به شکار تحت تعقیب‌ها بروند لایک کنید و نظر بدهید.»

تا به الان Bailly این پست را از صفحات اجتماعی خود حذف کرده است. البته کاربران ResetEra توانستند تصویری از پست‌های او گرفته و منتشر کنند. نکته جالب اینجاست که پروفایل توئیتر Bailly همچنان چندین توئیت او را نشان می‌دهد که در پاسخ به نظرات پست حذف شده خود ارسال و لایک کرده است.

مجموعه Need for Speed اکنون دوباره به آغوش Criterion بازگشته است. این استودیو سابقه کار روی Unbound و Most Wanted (سال 2012) را دارد. نسخه سال 2012 در واقع تصویرسازی دوباره‌ای از نسخه سال 2005 بود. اگر وظیفه این بازسازی اخیر هم بر عهده Criterion باشد، جالب می‌شود که ببینیم چگونه تجربه آن را امروزی می‌سازند. البته هنوز چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده و بهتر است فعلا همه گزارشات را به عنوان شایعه و غیر قطعی در نظر بگیریم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *