گیمینگرویتی

ثبت نام

چهارمین انیمه سینمایی My Hero Academia ساخته خواهد شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، در یکی از ایونت‌های جدید فصل ششم انیمه My Hero Academia مشخص شد چهارمین فیلم My Hero Academia منتشر خواهد شد.

Kohei Horikoshi خالق اصلی مانگای این مجموعه ناظر ساخت فیلم و طراح شخصیت‌ها خواهد بود. این سینمایی دارای داستانی اصیل است که وقایع آن همزمان با اتفاقات انیمه رخ می‌دهد و جامعه امن از بین رفته است.
فصل ششم انیمه تلویزیونی این مجموعه اکتبر 2022 پخش شد. این فصل در دو بخش جداگانه (هر بخش برای یک سال) و جمعا طی 25 قسمت منتشر شد. Crunchyroll همزمان با پخش آن در ژاپن، استریم قسمت‌ها را در سایر نقاط جهان انجام می‌داد. این استریم همراه با زیرنویس انگلیسی بود. انیمه توسط شبکه Toonami پخش می‌شود.
همچنین فصل هفتم هم عرضه خواهد شد.

فصل اول 13 قسمتی این انیمه آوریل سال 2016 منتشر شد. فصل دوم هم آوریل 2017 طی 25 قسمت روایت شد. فصل سوم هم 25 قسمت بود. به دنبال آن فصل چهارم سال 2019 در 25 قسمت دیگر پخش شد. 2 قسمت ویژه جدا از انیمه اصلی سال 2020 در ژاپن پخش شدند. البته Funimation و Crunchyroll هم این 2 قسمت را پخش کردند. فصل پنجم این مجموعه سال 2021 در ژاپن پخش شد و 25 قسمت بود. 2 قسمت ویژه دیگر هم سال 2022 توسط Crunchyroll عرضه شدند.

این مجموعه پیش از این 3 فیلم سینمایی داشته است. سینمایی My Hero Academia: Two Heroes جولای سال 2018، به دنبال آن My Hero Academia: Heroes Rising دسامبر 2019 و بعد از آن My Hero Academia THE MOVIE: World Heroes’ Mission اوت 2021 در ژاپن پخش شدند. سال 2021 این فیلم در ایالات متحده اکران شد و در نهایت بیش از 10 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *