گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ پخش نیمه دوم از فصل دوم انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

به گزارش گیمین‌گرویتی، روز جمعه در سایت رسمی فصل دوم انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation اعلام شد این فصل در دو بخش جداگانه طی یک سال پخش می‌شود. بخش اول از جولای تا سپتامبر (تیر-مرداد الی شهریور-مهر) و بخش دوم از آوریل تا جوئن (فروردین-اردیبهشت الی خرداد-تیر سال آینده) در دسترس قرار می‌گیرند. فصل دوم جمعا 25 قسمت خواهد بود.

بخش اول روز 2 جولای (11 تیر) در Tokyo MX شروع به پخش کرد و سپس در شبکه‌های دیگر هم در دسترس قرار گرفت. Crunchyroll همزمان با انتشار هر قسمت آن‌ها را به‌صورت زنده پخش می‌کند.

هیروکی هیرانو (دستیار کارگردان فصل اول Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation) به عنوان کارگردان جانشین Manabu Okamoto در استودیوی Bind می‌شود. Toshiya Ono (با سابقه کار روی 86 و Gatchman Crows در کنار Land of the Lustrous و The Promised Neverland) هم به عنوان ناظر فیلمنامه انیمه جای Okamoto را خواهد گرفت. Sanae Shimada (با سابقه کار روی Photo Kano و UTOPA) هم طراح شخصیت‌هاست.

Masakazu Miyake به عنوان تنها کارگردان هنری دوباره در ساخت فصل دوم هم همکاری می‌کند. Makiko Doi هم مجددا وظیفه آرتیست رنگ‌پردازی را بر عهده می‌گیرد. از سازندگان قبلی که در ساخت این فصل هم نقش دارند می‌توان به کارگردان هماهنگ‌سازی تصاویر Shinji Tonsho، ادیتور Akinori Mishima، مدیر بخش صداگذاری Jin Aketagawa، آرتیست افکت صدا Tsutomu Ueno و آهنگ‌ساز Yoshikai Fujisawa اشاره کرد. EGG FIRM تولید کننده خواهد بود. LONGMAN موسیقی تم تیتراژ آغازین فصل دوم به نام “spiral” را اجرا می‌کند. Yuiko Ohara هم موسیقی تم تیتراژ پایانی تحت عنوان “Musubime (Knot)” را اجرا خواهد کرد.

شرکت Seven Seas Entertainment حق امتیاز لایت ناول اصلی Rifujin na Maganote و اقتباس مانگایی Yuka Fujikawa را به‌دست آورده است. آن‌ها همچنین حق امتیاز مانگای فرعی Mushoku Tensei: Roxy Gets Serious را هم در دست دارند. Seven Seas داستان «حماسی و فانتزی تاثیرگذار» لایت ناول اصلی را اینگونه توصیف می‌کند:

«فرد 34 ساله‌ای بیکار توسط خانواده خود به بیرون پرت شده و در خیابان‌ها پرسه می‌زند. او فکر می‌کند استعداد بالایی دارد، اما در نهایت بخاطر تصادف با کامیونی پرسرعت کشته می‌شود. این شخص به عنوان یک نوزاد در دنیایی از شمشیرها و جادوگری بیدار می‌شود. وی که Rudeus Greyrat نام دارد، در این دنیای جدید تمام خاطرات زندگی قبلی خود را به یاد می‌آورد و می‌خواهد این بار دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکند. او می‌خواهد بیشترین بهره را از این تجدید حیات ببرد و به ماجراجویی‌های طول عمر دوم خواهد می‌رود.»

بخش ابتدایی اولین اقتباس انیمه‌ای رمان‌‌ها ژانویه 2021 پخش شد و بخش دوم هم در اکتبر همان سال در دسترس قرار گرفت. البته بخش دوم در ابتدا قرار بود ماه جولای پخش شود اما با تاخیر مواجه شد. Funimation فصل اول را پخش می‌کرد. حالا Crunchyroll و Hulu پخش انیمه را بر عهده دارند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *