گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 با حضور Reptile ،Havik و Ashrah

استودیوی NetherRealm تاکنون با تمام تریلرهای بازی Mortal Kombat 1 توانسته هیجان برای عرضه آن را بیش از پیش بالا ببرد. چنین روندی همچنان ادامه دارد. در طول این هفته EVO خبرهای جدید و زیادی درباره بزرگ‌ترین عناوین مبارزه‌ای آینده به‌همراه داشت. به گزارش گیمین‌گرویتی، NetherRealm با انتشار تریلر Reptile در Mortal Kombat 1 گیم‌پلی این مبارز را به نمایش گذاشت.

Reptile که با نام Syzoth هم شناخته می‌شود، یکی از مبارزهای قدیمی و پرطرفدار این مجموعه است. مانند سایر شخصیت‌ها، ظاهر او هم دچار تغییرات زیادی شده است. وی اکنون می‌تواند بین ظاهر انسانی و خزنده خود تغییر شکل دهد. Repitle همچنین توانایی ریختن اسیدی مرگ‌بار و سوزان را روی دشمنان خود دارد. توانایی‌های تغییر شکل او باعث ایجاد مشکلاتی بین وی و قبلیه‌اش در Outworld شده است.

‌بعد از آن در تریلر Ashrah را هم می‌بینیم. این شخصیت اولین بار در Mortal Kombat: Deception حضور داشت. او در Mortal Kombat 1 به عنوان شیطانی از Netherrealm بازگشته است. البته ظاهرا در طول داستان روش‌های شیطانی خود را کنار گذاشته و قلب خود را پاکسازی کرده است. حال که خواهرانش او را از گروه خود رانده‌اند، وی به دنبال بخشش و مبارزه در کنار انسان‌های خوب است (یا حداقل در تریلر چنین به‌نظر می‌رسد).

در نهایت Havik هم نشان داده می‌شود. اولین حضور او هم به Deception باز می‌گردد. بخش مربوط به این مبارز در تریلر حاوی خشونت زیادی است. او می‌تواند دستان خود را از جا در آورد و با آن‌ها ضربات محکمی به دشمنان خود وارد کند. Havik یک شورشی آنارشیست از قملروی ظالم Seido است. وی می‌خواهد رژیمی که بر دنیای او حکومت می‌کند را از بین ببرد.

در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر بپردازید. همچنین Sareena هم به عنوان یک Kameo Fighter نشان داده می‌شود.

این بازی روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *