گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 با حضور Geras و Sektor

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی NetherRealm تریلر Geras در بازی Mortal Kombat 1 را منتشر کرده است. این شخصیت در داستان نسخه 11 برای Kronika خدمت می‌کرد. در داستان این عنوان جدید اما او محافظ Hourglass و خدمت‌گذار Fire God Liu Kang است. با این حال، او در تریلر هشدار می‌دهد که صلح ایجاد شده توسط Liu Kang در معرض خطر قرار گرفته است.

شخصیت Geras در کنار Sektor نشان داده شده است. Sektor به عنوان مبارز Kameo در این بازی حضور دارد و همچنان دست شعله‌افکن نمادین خود را برای مبارزه مورد استفاده قرار می‌دهد. Geras توانایی خشک کردن دشمنان خود در نقطه‌ای ثابت را دارد. او می‌تواند قبل از خارج کردن آن‌ها از این حالت، آسیب‌هایی وارد کند. مثل بازی قبلی، شن و ماسه همچنان سلاح اصلی وی در مبارزه هستند.

نکته جالب تریلر اینجاست که چیزهای بیشتری از Fire God Liu Kang مثل کمبوهای مختلف او و X-Ray تا یک Fatality دیوانه‌وار را می‌بینیم. برای این Fatality حتی از سیاه‌چاله استفاده می‌شود!

بازی Mortal Kombat 1 روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *