گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Mortal Kombat 1 از نسخه‌های قبلی مدت بیشتری در دست ساخت بوده است؛ ادامه MK11 نیست

تریلر رونمایی از بازی Mortal Kombat 1 تاثیرگذاری بالایی داشت. در این تریلر شخصیت‌‌‌‌‌‌هایی قدیمی همچون ساب‌زیرو، لیو کنگ، اسکورپین، کیتانا، کونگ لاو و شنگ سونگ را دیدیم. با توجه به اینکه داستان بازی در دنیایی تازه متولد شده بعد از اتفاقات Mortal Kombat 11 اتفاق می‌افتد، این سوال پیش می‌آید که دقیقا روایت آن تا چه حد به بازی‌های قبلی وابسته است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، اد بون کارگردان بازی طی برنامه زنده جدید Kommunity Chat در توئیچ توضیح داد که چرا تیم سازنده نام Mortal Kombat 1 را انتخاب کرده است. او در توصیفات خود گفت: »داستان بازی واقعا مربوط به ابتدای زندگی در یک جهان است. این عنوان دنباله داستان Mortal Kombat 11 نیست. دوباره می‌گویم که شخصیت‌ها نقش‌های کاملا متفاوتی در این خط زمانی جدید دارند. ما می‌خواستیم با نامی که انتخاب کردیم تاکید محکمی روی این موضوع داشته باشیم.

این Mortal Kombat 1 است؛ شروعی کاملا جدید. شخصیت‌ها با نقش‌ها و روابط جدید با یکدیگر دوباره به شما معرفی می‌شوند. این دلیل اصلی نامیدن آن به عنوان Mortal Kombat 1 است.»

حضور لیو کنگ روی کاور اصلی بازی قابل توجه است. اسکورپین در نسخه‌های Mortal Kombat X و 11 شخصیت کاور بازی بود. این شخصیت در نسخه 9 هم به‌همراه ساب‌زیرو روی کاور بازی حضور داشتند. اد بون در این رابطه می‌گوید: «اسکورپین و ساب‌زیرو همیشه شخصیت‌های پوستر Mortal Kombat بوده‌اند. با این حال، با توجه به اینکه حالا دنیایی جدید توسط لیو کنگ خلق شده، می‌خواستیم همه چیز را با یکدیگر ترکیب کنیم. طرح رنگ کاور اصلی ما متفاوت است. این اولین باری است که تا این حد لیو کنگ را در مرکز توجهات قرار داده‌ایم.

دوباره می‌گویم که این یک Mortal Kombat کاملا جدید است و فکر می‌کنم لیو کنگ چهره‌ای بسیار عالی برای قرار دادن در مرکز توجهات باشد تا تاکید کنیم که این Mortal Kombat تماما جدید است و دنباله داستان نسخه قبلی نیست.»

اد بون همچنین افزود اطلاعات جدید زیادی در راه هستند. از معرفی حالت‌های بازی جدید گرفته تا ویژگی‌ها و نگاهی به داستان: «ما روی این بازی بیشتر از هر Mortal Kombat دیگری کار کرده‌ایم. چنین چیزی خود را نشان می‌دهد. از دیدن چیزهای جدیدی که بی‌صبرانه منتظر نشان دادن آن‌ها به شما هستیم هیجان‌زده خواهید شد.»

بازی Mortal Kombat 1 روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 5، پی‌سی و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. خریداران نسخه‌های Premium و Kollector پنج روز زودتر به بازی دسترسی پیدا می‌کنند. آن‌ها همچنین Kombat Pack را هم دریافت خواهند کرد که شامل 6 شخصیت جدید و 5 مبارز Kameo مدتی بعد از انتشار نسخه اصلی است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *