گیمینگرویتی

ثبت نام

از گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 1 در مراسم Summer Game Fest رونمایی می‌شود

استودیوی NetherRealm و شرکت WB Games اخیرا از بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کردند. طبق معمول تمام نسخه‌های این سری، رونمایی با تریلری سینمایی صورت گرفت. با توجه به عرضه این عنوان در اواخر تابستان انتظار می‌رود تریلر گیم‌پلی آن هم در آینده‌ای نزدیک منتشر شود که خوشبختانه این مورد هم تایید شد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، اعلام شد گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 1 روز 8 زوئن (18 خرداد) در مراسم Summer Game Fest نمایش داده خواهد شد. اد بون، رئیس NetherRealm و خالق مجموعه Mortal Kombat در طول نمایش به استیج خواهد آمد و بازی را نمایش می‌دهد. انتظار آشنایی بیشتر با ویژگی‌های جدید بازی مثل مبارزان Kameo ونگاهی مفصل به مبارزات خشن و بی‌رحمانه آن داشته باشید.

جف کیلی، تهیه کننده و میزبان Summer Game Fest به‌تازگی تایید کرد مراسم امسال حدود 2 ساعت خواهد بود 3 الی 4 رونمایی بسیار بزرگ دارد. بیش از 40 شرکت بازیسازی مثل پلی استیشن، ایکس باکس، اکتیویژن و EA در مراسم امسال حضور دارند.

بازی Mortal Kombat 1 روز 10 سپتامبر (28 شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *