گیمینگرویتی

ثبت نام

Tokyo Game Show 2020 | تریلر گیم‌پلی Monster Hunter Rise منتشر شد

در جریان استریم زنده Capcom در مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۰، جزئیات بیشتری درباره گیم‌پلی Monster Hunter Rise اعلام شد. علاوه بر این، گیم‌پلی این بازی نیز به صورت زنده به نمایش در آمد. به گزارش گیمینگ گرویتی، در ویدیو گیم‌پلی مذکور، معابد متروکه، استفاده از یک Palico و یک Palamute و در نهایت، مبارزه با یک هیولا را می‌بینیم که عناصر جدید گیم‌پلی را به رخ می‌کشد.

The Action Slider به شما این امکان را می‌دهد که Palamute خود را کنترل کنید، اما می‌توانید از طریق shortcut menu برای استفاده سریع‌تر و حتی سوار شدن آن، استفاده کنید. مهمترین نکته‌ای که متوجه شدیم این است که Palamute حتی اگه به شدت مجروح شود، هیچوقت نمی‌میرد.
wirebug نیز آپشن‌های زیادی مانند چسبیدن به دیوارها را برای گشت و گذار در محیط را فراهم می‌سازد. به صورت میانگین، استفاده از wirebug نیاز به شارژ شدن دارد و فقط یک یا دو بار می‌توانید از آن استفاده نمایید. از طریق انجام دادن یک ساید-کوئست، می‌توانید تعداد آن‌ها به ۳ عدد افزایش دهید. در عین حال، با wirebug می‌توانید پرش‌های بلندتر هم انجام دهید و در محیط به گردش بپردازید.

با جمع آوری buff‌ها در نقشه، میزان stamina/health را می‌توان افزایش داد. کارکتر اصلی بیشتر از قبل صحبت می‌کند، البته بازیبازان می‌توانند در منو بازی میزان دیالوگ‌‌ها را انتخاب کنند و حتی او را به یک قهرمان ساکت تبدیل کنند.
Monster Hunter Rise در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۶ فروردین ۱۴۰۰ برای Switch منتشر می‌شود. عنوان Monster Hunter World نیزهم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC قابل دسترسی است.
در ادامه شما را به تماشای گیم‌پلی جذاب Monster Hunter Rise دعوت می‌کنیم:

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *