گیمینگرویتی

ثبت نام

Miles Morales شخصیت اصلی بازی‌های Spider-Man استودیو Insomniac خواهد بود

طراح روایت بازی و نویسنده ارشد عنوان Spider-Man 2 اخیراً تأیید کرده اند که مایلز مورالس از این پس شخصیت اصلی بازی های اسپایدرمن Insomniac خواهد بود.

به گزارش گیمین‌گرویتی در مصاحبه ای اخیر با Gizmodo، بن آرفمان، مدیر داستان و نویسنده ارشد، و بریتنی موریس، نویسنده ارشد، تأیید کردند که تبدیل شدن مایلز مورالس به اسپایدرمن اصلی همیشه برای کل تیم کاملاً طبیعی بوده است، زیرا همه فکر می کردند این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد. لحظه ای که پیتر قدرت را به مایلز می سپارد چیزی بود که تیم از همان ابتدا تصور کرده بود، و هر چه بیشتر توسعه می یافت، بیشتر احساس درستی می کرد.

موریس: “همیشه کاملاً طبیعی بود، و فکر می کنم همه ما به طور جمعی فکر می کردیم که این اتفاق خواهد افتاد. برای من، این نشان دهنده پیشرفت زیادی از مایلز است؛ در ابتدای بازی، او را می بینیم که در تلاش است بفهمد در زندگی چه می خواهد انجام دهد. تا پایان، ما مایلز را می دیدیم که بار نجات شهر را بر دوش می کشد، و همچنین زمانی که پیت در نقاط مختلف برای تحمل خود قوی نبود، پیت را حمل می کرد.

آرفمان: برای بازتاب آنچه بریتنی گفت: ایده یک داستان دو اسپایدرمن همیشه برای این بازی بسیار ضروری بود. فکر می کنم خیلی زود متوجه شدیم که می خواهیم آن لحظه را داشته باشیم که قدرت ها را تحویل دهیم. و همانطور که آن را توسعه دادیم، همانطور که شروع کردیم تا مسیر بیشتری را به سمت آن لحظه تعیین کنیم، فقط احساس درستی بیشتری داشتیم.

با توجه به اظهارات این دو عضو تیم توسعه، Marvel’s Spider-Man 2 آخرین قسمتی از این مجموعه خواهد بود که پیتر پارکر نقش مهمی در آن به عنوان قهرمان محله دوستانه بازی خواهد کرد. این بازی اکنون برای PlayStation 5 در سراسر جهان در دسترس است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *