گیمینگرویتی

ثبت نام

مایکروسافت به صورت ضمنی به سوپرایزهای خود در Game Awards اشاره کرد

تهیه‌کننده و گرداننده مراسم Game Awards، آقای جف کیلی، اخیرا اعلام کرده که در طول مراسم از چندین عنوان جدید رونمایی خواهد‌ شد. به گزارش گیمین‌گرویتی، ظاهرا یکی از بازی‌های مذکور متعلق به مایکروسافت خواهد بود.

جف گراب به تازگی در پادکست GamesBeat Decides به صورت ضمنی اشاره کرد که مایکروسافت، عنوانی جدید را در رویداد Game Awards برای اولین بار معرفی خواهد کرد. البته او توضیح بیشتری درباره این موضوع نداد. در راستای شایعات اخیری که در چند روز گذشته پخش شده، مایکروسافت نیز در پست جدید بلاگ Xbox Wire، به اعلام اخبار جدید اشاره کرد:

«برای سوپرایزهای بیشتر، منتظر شروع Game Awards باشید.»

مایکروسافت اخیرا اخبار مهمی در رابطه با xCloud و Xbox Game Pass اعلام کرده و ممکن است که باز هم درباره این موضوعات صحبت شود. از طرف دیگر، گزارشات حاکی از این می‌باشد که Forza Horizon 5 توسط استدیو Playground Games، در حال ساخت و توسعه است. حتی ممکن است که قبل از Forza Motorsport و در سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

با توجه به اینکه مایکروسافت در Game Awards 2019 از Xbox Series X رونمایی کرد و Senua’s Saga: Hellblade 2 را نیز معرفی کرد؛ پس بعید نیست که در مراسم امسال نیز سوپرایزهایی داشته باشد.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

4 پاسخ به “مایکروسافت به صورت ضمنی به سوپرایزهای خود در Game Awards اشاره کرد”

  1. Ramin گفت:

    اخ از دست تو مایکروسافت
    XD

  2. Ramin گفت:

    اخ از دست تو مایکروسافت
    XD

  3. محمد سلیمان پور گفت:

    بازی اینیشیو
    یا Forza horizon 5

  4. محمد سلیمان پور گفت:

    بازی اینیشیو
    یا Forza horizon 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *