گیمینگرویتی

ثبت نام

Xbox Series X|S آخرین کنسول‌های مایکروسافت نخواهند بود

نگاه مایکروسافت به نسل‌های کنسولی در حال تغییر است و کاملا با سبک سنتی سونی و نینتندو متفاوت است. به گزارش گیمینگ گرویتی، مایکروسافت نگرشی انعطاف‌پذیرتر نسبت به گیمینگ دارد. به جای تمرکز بر روی یک سخت افزار مشخص، هدف آن‌ها یک اکوسیستم بر روی سیستم‌های مختلف با تمرکز بر روی سرویس‌هایی مانند xCloud و Xbox Game Pass است.
اما این نگرش جدید به این معنی نیست که Xbox Series X|S آخرین کنسول‌های گیمینگ مایکروسافت خواهند بود. همان طور که انتظار دارید، مایکروسافت قصد دارد کنسول‌های اکس‌باکس بیشتری در آینده تولید کند. فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس‌باکس در رابطه با این موضوع در مصاحبه با یاهو گفت:
“ما قصد داریم بازیبازان را در مرکز قرار دهیم. وسیله (گیمینگ) دیگر در اولیت قرار ندارد. در هر شکل دیگری از سرگرمی نیز می‌توانید ببینید: TV من همه جا همراه من است، موسیقی‌هایم نیز همین طور. نحوه تجربه کردن آن‌ها در کنترل من است و من معتقدم که گیمینگ هم، در حال تغییر شکل مشابهی می‌باشد. اگر شما مشترک Game Pass باشید، می‌توانید بازی‌هایتان را بر روی کنسول اکس‌باکس‌تان، PC خود و یا از طریق استریم بر روی گوشی اندرویدتان بازی کنید.
درباره آینده سخت افزار نیز، باور دارم که قطعا کنسول‌های بیشتری را در آینده خواهیم دید. همانطور که استریم کردن ویدیو و موسیقی، به ابداع دستگاه‌های جدید لطمه نزده است. معتقدم که شاهد ادامه این روند خواهیم بود و قطعا برای آن برنامه داریم.”
سوالی که پیش می‌آید این است که آیا کنسول‌های جدید به معنای شروع نسل‌های جدید خواهند بود یا فقط کنسول‌های میان نسلی‌ای هستند که ویژگی‌های گرافیکی و تکنیکی را بهتر می‌کنند؟ کم‌کم ساخت کنسول‌های میان نسلی با سخت افزار قوی‌تر، در حال متداول‌ شدن است و حتی نینتندو نیز به زودی نسخه قوی‌تری از Switch را عرضه می‌کند. این روند با استراتژی‌های مایکروسافت نیر مطابقت دارد.
کنسول‌های Xbox Series X|S در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) وارد بازار می‌شوند.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *