گیمینگرویتی

ثبت نام

مایکروسافت قصد داشت اسکوئر انیکس را به‌عنوان بخشی از برنامه گیم پس موبایل خریداری کند

مایکروسافت به‌عنوان بخشی از موج بزرگ خرید خود، برنامه داشت که ناشر سری Final Fantasy یعنی اسکوئر انیکس را به مجموعه Xbox اضافه کند؛ این خبر از اسناد داخلی منتشر شده به‌عنوان بخشی از جلسات استماع FTC علیه مایکروسافت به بیرون درز پیدا کرده بود که قبلاً فاش شده بود که مایکروسافت نام‌های بزرگ دیگری مانند سگا و بانجی را در نظر گرفته است. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

طبق اسناد، مایکروسافت دلایل زیادی برای علاقه‌مندی به Square Enix داشته است؛ بخشی از آن تقویت حضور کم‌سابقه ایکس‌باکس در بازارهای آسیایی بود و البته، دلیل واضح دیگری نیز وجود داشت: افزودن محتوای بیشتر برای رشد سرویس ایکس‌باکس گیم پس و با کمک IPهای گسترده و پرفروش اسکوئر انیکس.

 

اما مهم‌ترین دلیل خرید Square Enix توسط کمپانی مایکروسافت این بود که بتواند در بازار بازی‌های موبایل خودی و پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای به بازیکنان ارائه دهد؛ در حال حاضر، سرویس گیم پیس برای ایکس‌باکس و پی‌سی در دسترس است، اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت درگذشته برنامه‌های گسترده‌تری داشته بود.

در این سند آمده است: «ترکیب مجموعه‌های قدرتمند بومی اسکوئر انیکس با نمونه‌های خودمان می‌تواند به طور بالقوه به ما کمک کند تا یک Xbox Game Pass SKU بومی موبایل ایجاد کنیم که ارزش قابل‌توجهی برای یک سرویس اشتراکی دارد.»

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *