گیمینگرویتی

ثبت نام

احتمالا ایفای نقش Solid Snake در فیلم Metal Gear Solid با اسکار آیزک خواهد بود

طبق گزارشات اخیر، اسکار آیزاک که سابقه حضور در فیلم‌های Star Wars و Dune را در پرونده خود دارد؛ در حال مذاکره برای ایفای نقش Solid Snake در فیلم Metal Gear Solid می‌باشد. به گزارش گیمین‌گرویتی، اگر همه چیز به خوبی پیش برود، برای اولین بار Snake وارد سینما خواهد شد. اقتباس سینمایی مذکور توسط Jordan Vogt-Roberts کارگردانی خواهد شد و Sony Pictures نیز تهیه‌کننده فیلم می‌باشد. البته هنوز تاریخ انتشاری اعلام نشده‌است.

Deadline اولین باز اخبار مربوط به اقتباس سینمایی Metal Gear Solid را گزارش داد. هنوز این خبر توسط آیزاک یا استدیو تایید نشده اما ظاهرا سونی قصد دارد ساخت فیلم را در اولویت قرار دهد. هر چند که هنوز مشخص نیست که مراحل توسعه آن از چه زمانی آغاز خواهدشد.

این اولین باری نیست که اسم اسکار آیزاک و Metal Gear Solid در کنار هم قرار می‌گیرد. او قبلا در مصاحبه با IGN گفته بود که علاقه زیادی دارد که در فیلم Metal Gear Solid نقشی بر عهده بگیرد.

ظاهرا کارگردان فیلم نیز از سال ۲۰۱۸ آیزاک را برای نقش Solid Snake در نظر گرفته بوده و حتی آرت ورکی هم با این محوریت ترسیم کرده بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

2 پاسخ به “احتمالا ایفای نقش Solid Snake در فیلم Metal Gear Solid با اسکار آیزک خواهد بود”

  1. اسکار آیزاک واقعا بهترین انتخاب برای این نقش هستش. با اینکه فیلمای اقتباسی از بازی ها خوب درنمیاد ولی به این یه امید خاصی دارم! یه فیلم خوب با یه کست خوب. چه خبری! چشمام درخشید! چه عکسی! واقعا اسکار خیلی خوبه برای این نقش.

  2. اسکار آیزاک واقعا بهترین انتخاب برای این نقش هستش. با اینکه فیلمای اقتباسی از بازی ها خوب درنمیاد ولی به این یه امید خاصی دارم! یه فیلم خوب با یه کست خوب. چه خبری! چشمام درخشید! چه عکسی! واقعا اسکار خیلی خوبه برای این نقش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *