گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه می‌شود

هفته خوبی برای طرفداران Metal Gear Solid بوده است. شرکت کونامی بالاخره از بازسازی Metal Gear Solid 3 به‌نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی رونمایی کرد. این بازسازی با همکاری کونامی و Virtuos انجام می‌شود و با وجود داشتن گیم‌پلی تکامل یافته نسبت به نسخه اصلی، بازسازی وفاداری خواهد بود. برای مثال داستان و صداپیشگان در این بازسازی بدون هیچ تغییری باقی مانده‌اند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت کونامی همچنین از Matal Gear Solid: Master Collection هم برای عرضه در پاییز امسال رونمایی کرد. این بسته شامل بازی اول Metal Gear Solid، عنوان Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و نسخه اصلی Metal Gear Solid 3: Snake Eater می‌شود.

نگرانی‌هایی وجود داشت که شاید این بسته فقط به‌صورت دیجیتالی عرضه شود (با توجه به اینکه استودیوی رمدی بازی Alan Wake 2 را فقط به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌کند) اما شعبه بریتانیای کونامی در توئیتر نوشت این بسته به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس قرار می‌گیرد. البته هنوز قیمت و پلتفرم‌های مقصد آن مشخص نشده‌اند.
در هر صورت این خبر خوبی برای کسانی است که می‌خواهند نسخه‌های فیزیکی بازی‌های کلاسیک مجموعه Metal Gear Solid را داشته باشند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *