گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه می‌شود

هفته خوبی برای طرفداران Metal Gear Solid بوده است. شرکت کونامی بالاخره از بازسازی Metal Gear Solid 3 به‌نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی رونمایی کرد. این بازسازی با همکاری کونامی و Virtuos انجام می‌شود و با وجود داشتن گیم‌پلی تکامل یافته نسبت به نسخه اصلی، بازسازی وفاداری خواهد بود. برای مثال داستان و صداپیشگان در این بازسازی بدون هیچ تغییری باقی مانده‌اند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت کونامی همچنین از Matal Gear Solid: Master Collection هم برای عرضه در پاییز امسال رونمایی کرد. این بسته شامل بازی اول Metal Gear Solid، عنوان Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و نسخه اصلی Metal Gear Solid 3: Snake Eater می‌شود.

نگرانی‌هایی وجود داشت که شاید این بسته فقط به‌صورت دیجیتالی عرضه شود (با توجه به اینکه استودیوی رمدی بازی Alan Wake 2 را فقط به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌کند) اما شعبه بریتانیای کونامی در توئیتر نوشت این بسته به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس قرار می‌گیرد. البته هنوز قیمت و پلتفرم‌های مقصد آن مشخص نشده‌اند.
در هر صورت این خبر خوبی برای کسانی است که می‌خواهند نسخه‌های فیزیکی بازی‌های کلاسیک مجموعه Metal Gear Solid را داشته باشند.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *