گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازسازی بازی Metal Gear Solid 3 به‌زودی به عنوان انحصاری پلی استیشن 5 معرفی می‌شود

در چند سال اخیر شایعات زیادی درباره بازسازی بازی Metal Gear Solid 3 شنیده‌ایم اما به‌نظر می‌رسد این بار واقعا شاهد معرفی رسمی آن باشیم. اوایل امسال گزارش شده بود که شرکت Konami بازسازی Metal Gear Solid 3 و بازی جدید Castlevania را در E3 معرفی می‌کند. با این حال، E3 2023 لغو شد و ظاهرا این شرکت ژاپنی قصد دارد بازی‌های خود را در برنامه آینده پلی استیشن به نمایش بگذارد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، نیک بیکر، موسس XboxEra، به تازگی در پادکست XboxEra گفت بازسازی Metal Gear Solid 3 در نمایش پلی استیشن معرفی می‌شود. طبق گزارشات، این نمایش قرار است اواخر این ماه برگزار شود و خود بازی هم انحصاری پلی استیشن 5 خواهد بود.

جالب اینجاست که جز کوردن خبرنگار Windows Central هم این موضوع را تایید کرده و در توئیتر گفت چیزهای مشابه‌ای درباره انحصاری بودن بازسازی Metal Gear Solid 3 برای پلی استیشن 5 شنیده است. او در ادامه افزود سونی و Konami قراردادهای انحصاری برای Metal Gear Solid، Silent Hill و Castlevania بسته‌اند. بازسازی Silent Hill 2 پیش از این به‌طور رسمی برای پلی استیشن 5 و پی‌سی معرفی شد. اما آیا سایر بازی‌ها هم علاوه بر پلی استیشن 5 برای پی‌سی منتشر می‌شوند؟ کوردن گفت در این رابطه مطمئن نیست.

البته با توجه به برگزاری نمایش پلی استیشن در اواخر ماه میلادی جاری، به احتمال زیاد اطلاعات تکمیلی در این رابطه را به‌زودی به‌دست می‌آوریم.

همچنین در گزارشی دیگر از اوایل سال جاری گفته شده بود بازسازی Metal Gear Solid 3 سال 2024 به بازار عرضه خواهد شد.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *