گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Men of War 2 بعد از انتشار تریلری جدید تا سال 2024 تاخیر خورد

نسخه اول بازی استراتژیک Men of War در سال 2009 عرضه شد که دارای چند DLC مستقل بود که شامل: Red Tide، Assault Squad، Condemned Heroes، Vietnam و نسخه فرعی Assault Squad 2 و آخرین نسخه عرضه شده آن در سال 2019 با نام Assault Squad- Cold War که بدترین‌ و ضعیف‌ترین نسخه بازی بود. نسخه دوم و اصلی این مجموعه چندین سال توسط استدیو Best Way در حال توسعه بود و قرار بود این ماه عرضه شود ولی Fulqrum Publishing ناشر بازی اعلام کرد که این بازی به علت برخی مشکلات فنی (شلوغی عرضه و مواجه نشدن با بازی‌های دیگر به مانند Starfield به گفته ناشر) تا سال 2024 تاخیر خورده است.

همچنین اینکه استدیو Best Way واقه در اوکراین است و به دلیل حمله روسیه به این کشور تاخیر در عرضه بازی تنها راه آن‌ها بوده است. دفتر اصلی استدیو در شرقی‌ترین جای اوکراین واقع در استان Severodonetsk در ژوئن 2022 به اشغال روسیه درآمد و قبل از آن، استدیو به کارکنان و خانواده‌ی آنان کمک کرد تا یک جای دیگر نقل مکان کنند.

استدیو اعلام کرده تمام نظرات و پیشنهادات و انتقادات در دوره پلی تست بازی را نمی‌توانستند تا ماه سپتامبر در بازی اعمال کنند، و طرفداران باید برای داشتن یک بازی مناسب و بدون باگ که لیاقت آنان است کمی بیشتر صبوری کنند که محصول نهایی را با کیفیت بهتری برای عرضه آماده کنند.

بازی Men of War 2 قرار است در تاریخ نامشخصی از سال 2024 برای PC عرضه شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *