گیمینگرویتی

ثبت نام

صداپیشگان سه‌گانه Mass Effect در روز N7 برای یک رویداد ویژه تجدید دیدار می‌کنند

چندین ماه است که شایعات مربوط به ریمستر سه‌گانه اصلی Mass Effect را می‌شنویم، اما EA هنوز به صورت رسمی این مجموعه را معرفی نکرده است. به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق لیک‌ها و شایعات قرار بود که این مجموعه در ماه اکتبر منتشر شود؛ اما ظاهرا ریسمتر مذکور تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد. با این وجود به نظر می‌رسد که EA ممکن است سرانجام در روزهای آتی اقدام به معرفی آن کند.

شرکت BioWare  طبق هر سال در تاریخ ۷ نوامبر (مصادف با ۱۷ آبان) روز N7 را که روز یادبود مجموعه Mass Effect  است را جشن می‌گیرد. امسال نیز مانند سال‌های قبل این سنت ادامه دارد. اما به گفته آقای Mark Meer که صداپیشه مرد فرمانده شپرد در سه‌گانه اصلی بوده، رویداد N7 سال ۲۰۲۰ یک “رویداد ویژه” خواهد بود. چندین صداپیشه دیگر سه‌گانه Mass Effect و تعدادی از توسعه دهندگان بایوور نیز به Meer ملحق خواهند شد. رویداد مذکور در تاریخ شنبه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

البته تضمینی نیست که حتما ریمستر سه‌گانه Mass Effect در این روز معرفی شود؛ اما با توجه به لیک‌های اخیر، نمی‌توانیم نشانه‌ها را نادیده بگیریم. پس هنوز باید منتظر اخبار جدید بمانیم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

6 پاسخ به “صداپیشگان سه‌گانه Mass Effect در روز N7 برای یک رویداد ویژه تجدید دیدار می‌کنند”

  1. با توجه به تمااااام این شواهد زیادی که توی چند هفته دیدیم، وجود بازی انکارناپذیره، مسئله‌ای که میمونه کیفیتشه، نمی‌دونم مس افکت چطور بازی‌ای هست اصلا که حالا ریمسترش چطور باشه، فقط امیدوارم خوب دربیارنش تا من هم بتونم تجربه بکنم و ببینم مس افکت مس افکت که میگن چی هست اصن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *