گیمینگرویتی

ثبت نام

نویسنده ارشد Mass Effect با همکاری شرکت NetEase Games استودیوی Worlds Untold را تاسیس کرد

به گزارش گیمین‌گرویتی، مک والترز نویسنده ارشد بازی Mass Effect بعد از ترک BioWare در ماه ژانویه استودیوی جدیدی به‌نام Worlds Untold در ونکوور کانادا با همکاری شرکت NetEase Games تاسیس کرد. آخرین پروژه او Mass Effect: Legendary Edition بود. طبق بیانیه‌ای رسمی، هدف استودیو خلق آی‌پی‌های جدید با «عمق و امکاناتی» است که «در یک تک بازی یا حتی یک تک مدیوم قابل گنجاندن نیست.»

والترز گفت: «ما در حال خلق داستان‌های فوق‌العاده و معناداری هستیم که باور داریم فقط از طریق بازی کردن به بهترین شکل بازگویی و تجربه می‌شوند. با ساخت دنیاهایی شروع می‌کنیم که همه ما رویای کشف آن‌ها را داریم و سپس بازیکن را در نقش اصلی به یاد ماندنی‌ترین ماجراجویی‌ها قرار می‌دهیم. تیم NetEase Games هم دیدگاه و اشتیاق ما برای استفاده از جدیدترین فناوری به‌منظور خلق بهترین بازی‌های ممکن را دارد. پشتیبانی تیم آن‌ها و آزادی که به ما می‌دهند باعث می‌شود بتوانیم به رویای خود دست یابیم.»

Simon Zhu رئیس سرمایه‌گذاری‌ها و همکاری‌های جهانی NetEase Games، گفت این شرکت «به کمک به سازندگان برای رسیدن به ایده‌های متفاوت و خلاقانه و اجرایی کردن رویاهای آن‌ها باور دارد. Worlds Untold در حال تشکیل تیمی از با تجربه‌ترین اشخاص است تا دنیاهای جدید و بازی‌های اکشن ماجراجویی برای همه خلق کنند. هیجان‌زده هستیم که ببینیم مک و تیم او چه تولید می‌کنند.»

اولین پروژه Worlds Untold یک بازی اکشن ماجراجویی با دنیایی در آینده نزدیک است که «پر از راز و چیزهای کشف کردنی است.» افراد قدیمی و قابل توجه دیگری که به این استودیو ملحق شده‌اند Elizabeth Lehtonen رئیس تولید (بازی Dragon Age و The Sims)، مدیر ارشد صداگذاری Sotaro Tojima (بازی Metal Gear Solid و Halo)، مدیر بخش هنری Ramil Sunga (بازی Dragon Age، Anthem و Mass Effect Andromeda) و مدیر بخش فناوری Ben Goldstein (بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag روی Xbox One و For Honor روی PS4) هستند.

غول فناوری چینی یعنی NetEase علاوه بر این استودیو، شرکت‌های دیگری مثل Anchor Point و SkyBox Labs در کنار استودیوهای Nagoshi، Quantic Dream و Grasshopper Manufacture را هم خریداری/تاسیس کرده است. منتظر اخبار بیشتر در آینده باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *