گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Wolverine و Spider-Man اینسامنیاک در یک دنیا جریان دارند

به گزارش‌گیمین‌گرویتی، بازی Spider-Man استودیو Insomniac Games را به اوج خود رسانده‌ است و این باعث شد استودیو موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های تجاری داشته باشد و بدون شک، اینسامنیاک‌گیمز هنوز کارش در دنیای مارول تمام نشده است چرا که قطعا Spider-Man 3 و حتی یک اسپین‌اف از ونوم را تولید می‌کند و همچنین تایید کرده که در حال کار روی بازی Marvel’s Wolverine است.

یکی از سوالاتی که از زمان معرفی آن در سال 2021 در مورد Wolverine پرسیده شده است این است که آیا این بازی در همان دنیای بازی‌های Spider-Man از Insomniac قرار دارد یا نه، به ویژه که توسعه‌دهنده آن را در زمان معرفی به عنوان یک تجربه “مستقل” توصیف کرده است. و به نظر می‌رسد که این موضوع درست است.

در یک مصاحبه اخیر با Kinda Funny، برایان اینتیهار – کارگردان بازی‌های Spider-Man و Spider-Man 2 تأیید کرد که بازی Wolverine در دنیای 1048 اتفاق می‌افتد، همان دنیایی که بازی‌های Spider-Man از Insomniac نیز در آن قرار دارند.

وقتی از او پرسیدند که آیا بازی Wolverine و بازی‌های Spider-Man در یک دنیا هستند، او تأیید کرد: “همه آنها در دنیای 1048 هستند”.

وی همچنین به دلیل عدم وجود رفرنس یا ایستراگ‌هایی مرتبط با بازی Wolverine  در Spider-Man 2 اشاره کرد و گفت که این تصمیم توسط Insomniac به صورت دقیق گرفته شده است. چنین چیزی می‌توانست هیجان انگیز باشد اما ممکن بود برای فرانچایزی که هنوز شروعی نداشته باعث شود تا شرایط پیچیده و انتظارات خاصی حاصل شود که بار روی دوش آن را سنگین کند.

او اظهار کرد: ” من فقط سعی می‌کنم Spider-Man را بسازم و سعی دارم Spider-Man را به خوبی ارتقا دهم، در حالی که یک محصول دیگر از مارول وجود دارد. برای ما مثل این بود، ‘بیایید به آن تیم اجازه دهیم تا کارشان را بکنند. اجازه دهیم تا بازی که می‌خواهند بسازند.’ هیچ‌کس نمی‌داند آینده چگونه‌ است اما در حال حاضر اجازه دهیم تا آنها کار خود را بکنند. این بازی عالی خواهد بود.”

در اوایل امسال گزارش‌ها اعلام کردند که بازی Wolverine یک بازی نیمه جهان‌باز خواهد بود و Insomniac  پاییز 2024 را برای انتشار هدف‌گذاری کرده است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 شروع فوق‌العاده‌ای داشته است، نه تنها از نظر منتقدان بلکه از طرف مخاطبان نیز به شدت استقبال شده است و در روز اول عرضه‌اش 2.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده و بزرگ‌ترین عرضه تاکنون برای یک بازی از استودیوهای پلی‌استیشن به شمار می‌آید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *