گیمینگرویتی

ثبت نام

مدیر‌ طراحی‌صدا‌ پلی‌استیشن: دنیا آماده بازی Marvel’s Spider-Man 2 نیست

به گزارش گیمین‌گرویتی بازی Marvel’s Spider-Man 2 بازی انحصاری بعدی برای کنسول پلی‌استیشن 5 است و ادامه دهنده بازی جهان‌باز موفق استودیو Insomniac میباشد. استودیو به تدریج پوسترهای جدیدی را برای هر شخصیت و تصاویر جدیدی از شهر نیویورک منتشر کرده است. در حالی که گیم‌پلی جدیدی از این بازی نیامده است ، به نظر می‌آید که دنیا تا حدی برای آنچه قرار است بیاید، آماده نمیاشد.

به گفتهٔ جرمی وویوت، که در استودیوهای پلی‌استیشن به عنوان مدیر طراحی صدا کار می‌کند، دنیا آماده برای آنچه قرار است ارائه دهند، نیست. او در LinkedIn در مورد همکاری با تیم صدا سازی Insomniac تعریف کرده و آنها را به عنوان “یک گروه فوق‌العاده و با استعداد از انسان‌ها برای همکاری” تحسین کرده. او می‌گوید: “مطمئن نیستم که دنیا برای آنچه قرار است منتشر شود آماده باشد! – این بسیار شگفت‌آور است و به نظر من، بهترین اثر آنها تا کنون است.

آخرین تریلر اصلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 هری ازبورن را نشان داد و نگاهی به شخصیت Venom، یکی از دشمنان محبوب اسپایدرمن در داستان را معرفی کرد. داستان بازی نه ماه پس از رویدادهای “Marvel’s Spider-Man: Miles Morales” رخ می‌دهد و پیتر در جستجوی راهی برای درمان هری قرار می‌گیرد و گرفتار Symbiote می‌شود. پیتر و مایلز قابل بازی هستند و شما تقریباً هر زمان می‌توانید بین آنها سوئیچ کنید.

بازی “Marvel’s Spider-Man 2” در تاریخ 20 اکتبر برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. منتظر جزئیات و گیم‌پلی بیشتر در نزدیکی تاریخ انتشار باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *