گیمینگرویتی

ثبت نام

بازیگر Spider-Man 2 درباره Symbiote حرف می‌زند

یوری لوونتال (Yuri Lowenthal) می‌گوید که سازندگان نمی‌خواستند تا Symbiote یک شوخی یا تقلید به نظر بیاید.

 

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی اینسامنیک گیمز (Insomniac Games) اخیراً تریلر زمان عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 را منتشر کرد و بازگشت شرورهای قدیمی و جدید سری به همراه تاثیرات Symbiote روی پیتر را به تصویر کشید. با وجود آنکه گیم‌پلی‌های منتشر شده اخیر مشکلات روانی پیتر پارکر را نشان دادند، سرزنش دوستان خود توسط او نشان می‌دهد که حال او خوب نیست.

 

برای طرفداران کامیک مارول (Marvel)، این اتفاق منطقی و طبیعی است. هرچند، برای کسانی که Symbiote را فقط از فیلم فاجعه‌بار Spider-Man 3 که منبع میم‌های Bully Maguire بود می‌شناسند، ناآشنا است. بازیگر پیتر پارکر، یوری لوونتال (Yuri Lowenthal) در مصاحبه با Collider می‌گوید که او بسیار هیجان‌زده است تا طرفدارها این بازی را تجربه کنند.

 

او گفت:

 

“دانستن این که قرار بود Symbiote را دریافت کنم و یک پیتر پارکر کاملاً متفاوتی را به تصویر بکشم، بسیار هیجان‌انگیز بود چرا که بازیگران دوست دارند نقش‌های شرور بازی کنند. اما من نمی‌دانستم که چقدر دشوار خواهد بود تا یک پیتر پارکر بد را نشان دهم. پیتر، اسپایدرمن دوست داشتنی محله شماست و قرار دادن او دقیقاً در نقطه مخالف چیزی که او بوده، خشن و خودخواه نشان دادن او…”

 

“می‌دانید، در گذشته بعضی اوقات اگر شما Symbiote را به پیتر می‌چسباندید، ناگهان او به Bully Maguire تبدیل می‌شد که می‌تواند مضحک باشد و این چیزیست که سازندگان می‌خواستند با احتیاط با آن برخورد کنند. آن‌ها نمی‌خواستند که این موضوع مضحک و خنده دار به نظر برسد.”

 

“درحالی که من مطمئن هستم این بازی منبع میلیون‌ها میم خواهد شد، سازندگان می‌خواستند که همه چیز واقعی به نظر برسد. با این وجود، من بسیار هیجان‌زده هستم تا مردم این سفر را با ما شروع کنند چرا که من بسیار از ورود به آن خوشحال بودم.”

 

یوری لوونتال (Yuri Lowenthal) با بازی در نقش‌های منفی غریبه نیست. او برای مدت طولانی‌ای شخصیت Uchiha Sasuke از Naruto را صداگذاری کرد.

 

در سوال به اینکه آیا انرژی او به پیتر هم منتقل شده است، گفت:

 

“ساسوکه شخصیت جالبی است چون که او اولین شخصیتی بود که من در یک نقش منفی انجام دادم. قبل از ساسوکه، من جوان و سرزنده بودم، و نقش قهرمان‌های جوان و سرزنده را بازی کردم. اما اکنون من به مدت 18 سال در نقش Sasuke بازی کرده‌ام و درحدی به آن بخش تاریک ارتباط دارم که تا به حال نداشتم. پس قطعاً این به کمکم آمد.”

 

“اما تکرار می‌کنم، سازندگان می‌خواستند که آن را بسیار واقع‌گرایانه و قابل باور بسازند و یک قوس شخصیتی به پیتر بدهند. او با فشردن ناگهانی یک دکمه تبدیل به شخصیتی بد نمی‌شود. او قدرت‌ها را به دست میاورد و مسئولیت‌ هایش کم کم محو می‌شوند. ما می‌دانیم که مسئولیت‌پذیری برای این فرنچایز و پیتر چقدر مهم است. پس دیدن اینکه چگونه این مسئولیت‌پذیری بدتر و بدتر می‌شود برای استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) بسیار مهم بود.”

 

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در روز 28 مهر ماه (20 اکتبر) برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. هم اکنون، پیش دانلود این بازی در دسترس قرار دارد. درحالی که ماجرای پیتر با Symbiote به نظر میاید که هسته اصلی بازی باشد، ونوم هم حضور دارد و درحال هرج و مرج است اما تهدیدهای دیگری هم برای پیتر و مایلز وجود دارد مثل Lizard و Kraven.

 

همچنین، شما می‌توانید برای تماشای تریلر زمان عرضه این بازی، کلیک کنید.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *