گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر Marvel’s Spider-man Remastered مدل جدید شخصیت پیتر پارکر را به نمایش می‌گذارد

بازی Spider-man یکی از موفق‌ترین بازی‌های انحصاری PS4 بود که اکنون راه خود را به نسل جدید نیز باز کرده‌است. به گزارش گیمین‌گرویتی تریلر جدیدی از نسخه‌ی ریمستر این بازی منتشر شد.

تریلر Marvel’s Spider-man Remastered را از اینجا ببینید.

همانطور که در تریلر مشاهده می‌کنید مدل چهره و بازیگر شخصیت اصلی بازی یعنی پیتر پارکر تغییر کرده‌است و شباهت بیشتری به تام هالند بازیگر فیلم Spider-man دارد. PlayStation Blog در این مورد نوشت:

“برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه‌ی نسخه‌ی نسل نهم Marvel’s Spider-man برای بازیکنان، ما مدل چهره‌ی پیتر پارکر را تغییر دادیم. ما همکاری با John Bubniak در نسخه‌ی اصلی بازی را بسیار دوست داشتیم. به هر حال برای بهتر شدن بازی بازیگر نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن ما مدل سازی‌های جدید را با همکاری Ben Jordan انجام دادیم و اون مدل شخصیت پیتر پارکر در نسخه‌ی PS5 بازی خواهد بود.”

برای بهبود نسخه‌ی ریمستر Marvel’s Spider-man تیم سازنده به سختی کار کرده تا New York را بهبود بخشد و تجربه‌ی بهتری از آن ارائه دهد. همینطور بازی از نظر بصری نیز بهبود پیدا کرده و همینطور با نرخ ۶٠ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

نسخه‌ی ریمستر Marvel’s Spider-man در تاریخ ١٢ نوامبر هم زمان با عرضه‌ی PlayStation 5 به صورت پکیج با Spider-man Miles Morals و جداگانه عرضه خواهد شد. همچنین دارندگان نسخه‌ی PS4 ، نسخه‌ی ریمستر را به رایگان دریافت نخواهند کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *