گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: از تاریخ عرضه‌ی بازی وحشت روانشناختی Paranoid رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی Madmind بالاخره از تاریخ انتشار بازی Paranoid با یک تریلر رونمایی کرد. در این تریلر، مشخص شد که این بازی در تاریخ ۲۴ آذر (۱۵ دسامبر) امسال برروی پلتفرم استیم عرضه خواهد شد.

 

برای کسانی که اطلاع ندارند، بازی Paranoid از زمان معرفی‌اش توسط استودیوی Madmind در سال ۲۰۱۸ در دست ساخت است. این بازی داستان پاتریک کالمن (Patrick Calman)، مردی ۳۱ ساله را روایت می‌کند که کل خانواده‌اش را در اتفاقی ناگوار از دست داده است. پدر و مادرش به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده‌اند و خواهر او، بدون هیچ دلیلی ناگهان ناپدید می‌شود. شوک وارد شده به پاتریک به دلیل از دست دادن عزیزانش، روان او را به هم ریخته و آپارتمان او را به یک زندان تبدیل کرده است.

 

شما می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده را تماشا کنید:

تنها عضو خانواده پاتریک، خواهرش است که بیش از ۱۰ سال است ناپدید شده. روزی، پاتریک یک تماس تلفنی دریافت می‌کند و به نظر می‌رسد که صدای کسی که زنگ زده، خواهرش است. او به پاتریک می‌گوید که برگشته است، چندین سال بعد از اینکه به طور ناگهانی غیبش زده بود. تمام این ماجراها پاتریک را مجبور می‌کند که گوشه‌نشینی‌اش را کنار بگذارد و خود را تا حد مرگ، در معرض تجربیات وحشتناک قرار دهد.

بازی Paranoid به پلیرها اجازه می‌دهد که مسیر داستان پاتریک را تعیین کنند. پلیرها یا خود را با شیاطین خود در خانه حبس می‌کنند یا به داخل شهر می‌روند و اتفاقات دیگری را کشف می‌کنند. این بازی می‌تواند دو جور تمام شود، تصمیمی ساده گرفتن، ماندن در خانه یا ترک کردن آن به طور عمیقی سرنوشت پروتاگونیست را تغییر می‌دهد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *