گیمینگرویتی

ثبت نام

استودیوی MachineGames احتمالا به ساخت بازی Wolfenstein 3 اشاره کرده است

فراخوان کاری اخیر استودیوی MachineGames سازنده Wolfenstein ظاهرا به این موضوع اشاره دارد که آن‌ها در حال کار روی بازی Wolfenstein 3 هستند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی MachineGames که تحت مالکیت شرکت Bethesda است، در حال حاضر به دنبال جذب نیرو است. آن‌ها قصد دارند یک انیماتور ارشد استخدام کنند تا به آن‌ها در ساخت «عناوین جدید و هیجان‌انگیز AAA« کمک برساند. در این فراخوان کاری مستقیما در دست ساخت بودن Wolfenstein 3 تایید نمی‌شود. با این حال، در قسمت انتظارات آمده که این شخص باید «برای بازی‌های ویدیویی و مخصوصا بازی‌های اول شخص درگیر کننده اشتیاق داشته باشد.» علاوه بر این، در بخش مهارت‌های ترجیحی فرد مورد نظر هم گفته شده «او باید آشنایی بالایی با عناوین MachineGames داشته باشد.» همچنین در قسمتی دیگر نوشته شده که این شخص باید تجربه «انیمیشن‌سازی برای موجودات چهارپا هم داشته باشد.» تمام این موارد در نسخه‌های قبلی Wolfenstein هم بودند.

البته می‌دانیم MachineGames روی یک بازی ایندیانا جونز هم کار می‌کند. اما بعید است این عنوان اول شخص باشد.

تیم MachineGames در سال 2018 به ساخت بازی جدید Wolfenstein اشاره کرده بود. به‌نظر می‌رسد آن‌ها می‌خواهند کارهای جدیدی با نسخه سوم انجام دهند. Andreas Ojerfors که به عنوان طراح در MachineGames کار می‌کند، در مصاحبه‌ای گفته بود: «بازی Wolfenstein 3 فرمت این مجموعه را دست‌کاری می‌کند. نه بخاطر اینکه انجام چنین کاری الزامی است، بلکه چون ما دوست داریم کاری متفاوت انجام دهیم. The New Colossus سومین بازی ما از Wolfenstein بعد از The New Order و Old Blood است. اگر بخواهیم این مسیر را ادامه دهیم، فرمت آن را تغییر می‌دهیم. در واقع کاری می‌کنیم که نظر خود ما را هم جلب کند.»

چند ماه بعد ازاین مصاحبه در سپتامبر 2018، پیت هاینز از شرکت Bethesda گفت بازی Wolfenstein 3 قطعا در فهرست عناوین آینده است.

مثل همیشه ما شما را در جریان اخبار جدید بازی Wolfenstein 3 می‌گذاریم. شما دوست دارید در نسخه بعدی این سری چه چیزهایی ببینید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *