گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی Little Nightmares 3 معرفی شد

بازی Little Nightmares III در شب افتتاحیه رویداد Gamescom امسال، روی صحنه معرفی شد و رسماً اعلام گفته شد که توسعه‌دهنده جدیدی ساخت بازی را در دست گرفته است و آن هم کسی نیست جز Supermassive Games. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

همانند قسمت دوم در این نسخه نیز کنترل ۲ قهرمان را در بازی Little Nightmares III در دست خواهیم گرفت، اما این بار شما می‌توانید داستان ترسناک را به‌تنهایی یا با یک از دوستانتان تجربه کنید.

اگرچه سر صحنه حالت Co-op توسط سازندگان تأیید شده، اما فقط بازی Co-op به آن اشاره شد و ظاهراً خبری از حالت local co-op نیست!

بااین‌حال و برخلاف دو بازی اول، Little Nightmares 3 توسط Tarsier توسعه داده نخواهد شد و در عوض توسط Supermassive Games، استودیو سازنده Until Dawn، The Dark Pictures Anthology و The Quarry مدیریت خواهد شد.

در فوریه ۲۰۲۱، استودیو Tarsier که توسط Embracer Group در سال ۲۰۱۹ خریداری شده بود در مورد فرانچایز «لیتل نایتمر» گفت که دیگر روی این سری کار نخواهد کرد و در عوض بر روی یک IP جدید متمرکز شده است.

آندریاس جانسون، رئیس Tarsier در آن زمان گفت: در ۶ سال گذشته، مأموریت ما در استودیو Tarsier ایجاد دنیایی مسحورکننده بوده است و «لیتل نایتمر» اولین تلاش ما بود که موفقیت بزرگی هم در پی داشت. من شخصاً دوست دارم بعضی مواقع با خود فکر کنم که چگونه «لیتل نایتمر» در طول ۴ سال گذشته طرف‌دارانی را در سراسر جهان جمع کرده است.

از سمت طرف‌داران، تئوری‌های گسترده و واکنش‌های واقعی آنها، همه چیز شگفت‌انگیز بوده است. همکاری ما با Bandai Namco Entertainment Europe بسیار رضایت‌بخش بوده است، آنها به دیدگاه خلاقانه ما گوش دادند و ایده‌ها و جاه‌طلبی‌های دیوانه‌وار ما را موردتوجه قرار دادند.

بااین‌حال، با ناراحتی هر تمام‌تر باید اعلام کنید که دنیای کابوس‌های کوچک را پشت سر می‌گذاریم و «لیتل نایتمر» همیشه در استودیو برای ما عزیز خواهد بود.

در آن زمان، Bandai Namco در بیانیه‌ای جداگانه گفت که باقدرت این مجموعه را ادامه خواهد داد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *