گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش بازی‌های Little Nightmares به 12 میلیون واحد رسید

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت بندای نامکو اعلام کرد فرانچایز Little Nightmares بیش از 12 میلیون واحد در بین تمام پلتفرم‌ها فروش داشته است. این فرانچایز شامل 2 بازی اصلی می‌شود و در کنار آن‌ها یک بازی فرعی هم برای موبایل به‌نام Very Little Nightmares منتشر شد.

بازی در ابتدا سال 2017 منتشر شد. در این عنوان بازیکنان در نقش Six بازی می‌کنند که قصد فرار از یک کشتی زیر آب پر از هیولاها به‌نام Maw را دارد. نسخه بعدی آن سال 2021 عرضه شد. داستان آن درباره Mono است که بعد از ملاقات دختری با کت بارونی زرد وارد ماجراجویی خاصی می‌شود.

با وجود موفقیت بازی Little Nightmares، شرکت بندای نامکو هنوز خبری درباره ساخت دنباله‌ها یا نسخه فرعی دیگری اعلام نکرده است.

استودیوی Tarsier، سازنده Little Nightmares، طبق شواهد روی بازی جدیدی کار می‌کند. سال 2019 این استودیو توسط گروه Embracer خریداری شد اما مالکیت آی‌پی Little Nightmares در دست بندای نامکو باقی ماند.

بازی‌های Little Nightmares روی انواع مختلفی از پلتفرم‌ها در دسترس هستند. بازی اول Little Nightmares روی پی‌سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ، اندروید و iOS قابل بازی است. نسخه دوم آن هم برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس و اس در دسترس قرار دارد. Very Little Nightmares هم برای iOS و اندروید منتشر شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *