گیمینگرویتی

ثبت نام

برای لذت بردن از بازی Little Nightmares 3 نیازی به تجربه نسخه‌های قبلی نیست

چندین بازی بزرگ سال آینده عرضه می‌شوند و بازی Little Nightmares 3 از شرکت Bandai Namco هم بی‌شک یکی از آن‌هاست. این عنوان توسط استودیوی Supermassive Games برای ایکس باکس سریز ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی‌سی ساخته می‌شود. وقایع آن در منطقه جدیدی به‌نام The Spiral رخ می‌دهند. به گزارش گیمین‌گرویتی، Corallie Feniollo تهیه کننده بازی به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره این نسخه و جهان آن به اشتراک گذاشت.

او Little Nightmares 3 را «ماجراجویی کاملا جدید در دنیای Little Nightmares» توصیف کرد. وی در ادامه گفت: «نیازی نیست برای لذت بردن از این نسخه بازی‌های قبلی را تجربه کرده باشید.» با این حال، طرفداران این مجموعه می‌توانند سرنخ‌ها و رازهایی را کشف کنند که به داستان‌های قبلی مرتبط هستند.

بازی دارای تعداد زیادی مناطق اضطراب‌آور است. بازیکنان باید انتظار مکان‌های متفاوت، دشمنان و خطرات مختلف را در هر فصل داشته باشند. جالب توجه است که بدانید Feniollo درباره Low و Alone شخصیت‌های جدید بازی گفت تیم سازنده به بازیکنان اجازه می‌دهد درباره ارتباط آن‌ها و نحوه وصل شدن این دو به سایر بازی‌ها نظریه‌پردازی کنند.

Necropolis اولین منطقه The Spiral است؛ منطقه‌ای که همواره با وزش باد و انرژی ابدی همراه است. اما در عین حال مرگ قطعی هم به ارمغان می‌آورد. Necoropolis زمانی تحت تصرف Dwellerها بود، ولی حالا متروکه شده است. Feniollo گفت بازیکنان می‌توانند «لحظاتی از زندگی را بیابند که در زمان قفل شده‌اند، بقایای گذشته را ببینند و شاید کشف کنند چه اتفاقی در آنجا رخ داده و چه کسانی در گذشته آنجا زندگی می‌کردند.»

همچنین در اینجاست که باید با Monster Baby مواجه شوید؛ موجودی عظیم که شاید اتفاقات رخ داده در شهر به او ربط داشته باشند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *