گیمینگرویتی

ثبت نام

ساخت بازی AAA از John Wick همچنان در حال پیگیری است

وقتی صحبت از بازی‌های ویدیویی می‌شود، اشتیاق زیادی برای ورود رسانه‌های متفاوت به این صنعت می‌شود. به‌نظر می‌رسد ناشرها و سازندگان دائما به دنبال اقتباس بزرگ بعدی AAA هستند. یکی از عناوینی که ظاهرا چراغ سبز دریافت کرده، مجموعه John Wich است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، جو دریک، رئیس گروه ضبط حرکات Lionsgate، در گزارش مالی اخیر این شرکت گفت آن‌ها در حال حرکت به سمت فضای بازی‌های AAA هستند. این شرکت قصد دارد با ورود John Wick به صنعت بازی‌های ویدیویی این مجموعه را گسترش دهند:

«ما اکنون در حال گسترش این مجموعه هستیم. نه فقط در بحث بازی‌های ویدیویی، بلکه با بررسی اسپین‌آف‌ها و تلویزیون می‌توانیم جهان John Wick را رشد دهیم. بنابراین با حفظ ریتم منظم این مجموعه اشتیاق مخاطب برای آن حفظ خواهد شد.

این اولین باری نیست که از بازی AAA جان ویک می‌شنویم. مدیر عامل Lionsgate هم در نوامبر سال گذشته علاقه خود به ساخت بازی ویدیویی بزرگ John Wick را ابراز کرد. او در آن زمان گفته بود: «نمی‌خواهم همه چیز را خیلی زود بر ملا کنم. اما معتقدیم می‌توان یک بازی AAA بزرگ از John WIck ساخت. در حال بررسی پیشنهادات هستیم.»
مشخص نیست آیا بیانیه دریک بدان معناست که آن‌ها بالاخره با یک شرکت برای ساخت بازی John Wick شریک شده‌اند یا نه. اما واضح است که Lionsgate در این زمینه جدی است. باید منتظر بود و دید تا چه زمان باید صبر کنیم تا خبری رسمی در این رابطه منتشر شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *