گیمینگرویتی

ثبت نام

رونمایی از DLC بازی Lies of P

به گزارش گیمین‌گرویتی،استودیو Neowiz و Round8 یک ویدیوی جدید را به اشتراک گذاشته‌اند که جزئیات آینده و DLC بازی Lies of P را توضیح می‌دهد.

یک پچ به‌روزرسانی برای نوامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است که اصلی‌ترین تغییرات آن به بهبود عملکرد اسلحه می‌پردازد. علاوه بر این، برای تسهیل ساعات ابتدایی بازی، شخصیت اصلی توانایی رایزینگ داج را به عنوان مهارت پیش‌فرض دریافت خواهد کرد. همچنین، پولندیا از مرحله اول در فروشگاه خود دو کوارتز اضافی خواهد فروخت.
لباس Alidoro، شامل ماسک او همراه با گزینه‌های اضافی برای لوازم جانبی صورت مانند عینک و کلاه برای عرضه در نوامبر برنامه‌ریزی شده‌اند. لباس‌های جدید دیگر شامل لباس و کلاه Alchemist و یک جفت عینک تازه اضافه خواهد شد. در پایان دی‌ال‌سی داستانی جدید این بازی با دو کانسپت‌آرت که در پایین مشاهده می‌کنید معرفی شد.

Lies Of P DLC

بازی Lies of P داستان تاریک پینوکیو را روایت می‌کند. بازیکنان نقش شخصیت محبوب را برعهده می‌گیرند و باید در دنیای بل اپوک تاریکی راه پیدا کنند که ترس در هر گوشه‌ای پیدا می‌شود. شهر زیبایی که به جهنمی زنده تبدیل شده و پینوکیو باید آقای ژپتو را پیدا کند تا راز اتفاقات را بگشاید.

بازیکنان باید به عنوان پینوکیو در مقابل دشمنان شیاطین در خیابان‌ها بجنگند. سیستم‌هایی مانند ایجاد اسلحه و اقلام موجود است. با این حال، ویژگی دروغ گفتن پیاده‌سازی شده است به گونه‌ای که هر چه بیشتر دروغ بگویید، انسان‌تر می‌شوید با تمام مزایا و معایبی که این امر دارد، بدون اشاره به ویژگی‌های منبع اصلی این ویژگی به طرز منحصر به فردی پیاده‌سازی شده است.
بازی Lies of P در تاریخ 28 شهریور برای PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X و PC از طریق Steam منتشر شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *