گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Lies of P دارای 3 پایان مختلف است

بازی Lies of P با وعده ارائه تجربه‌ای الهام گرفته شده از Bloodborne در دنیای گاتیک و متفاوت پینوکیو تاکنون در تمام نمایش‌ها فوق‌العاده امیدوار کننده به‌نظر می‌رسد. به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی Neowiz با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی اطلاعات جدیدی از آن ارائه داده که برای منتظران این عنوان هیجان‌انگیز است.

Choi Ji-won کارگردان Lies of P طی مصاحبه‌ای با DualShockers هنگام صحبت درباره موضوع ارزش تکرار اعلام کرد این عنوان دارای 3 پایان متفاوت است. سیستم Lying مشخص می‌کند که کدام یک از پایان‌ها را دریافت می‌کنید. در حقیقت Choi می‌گوید کسانی که به دنبال تجربه کامل هستند باید تمام پایان‌ها را ببینند.

این کارگردان گفت: «یک چیزی که از پیش برای آن برنامه‌ریزی کردیم این بود که نباید فقط یک بار آن را بازی کنید. در صورت تکمیل یک باره بازی تجربه کاملی نخواهید داشت. واقعا به‌شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم چندین بار آن را انجام دهید. اساسا 3 پایان وجود دارند. اما شدیدا توصیه می‌کنیم پایان را انتهای نهایی خودش تجربه کنید.

Neowiz قبلا تایید کرده بود بخش داستانی اصلی بازی Lies of P حدود 30 ساعت است. بنابراین کسانی که به دنبال دریافت هر 3 پایان هستند تجربه‌ای طولانی خواهند داشت.

این بازی روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. مراحل ساخت آن اوایل این ماه به پایان رسید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *