گیمینگرویتی

ثبت نام

تبادل نظر | آیا نگران بازی‌های RPG غربی بر روی پلی استیشن ۵ هستید؟

نسل هشتم بازی‌های ویدیویی با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش در حال تمام شدن است. مطمئنا در این چند سال تجربیات فوق العاده و گاه بسیار ضعیفی را در میان بازی‌ها داشته‌ایم و دیده‌ایم که استدیویی همچون BioWare چگونه به انحطاط کشیده شد و استدیوی دیگری همانند CDPR چگونه از فرش به عرش رسید.

در این بین، پلی استیشن ۴ یکی از بهترین مقاصد گیمرها برای انواع بازی‌های RPG و صدالبته JRPG بوده است. پلی استیشن و نینتندو توانستند همانند سابق مخاطبان شرقی دوست را در کنار خود نگه دارند و بازی‌های لذت بخشی فراهمِ کاربران آورند. اما نسل جدید در راه است. دیگر شاهد عناوینی همچون Fable بر روی پلی استیشن نخواهیم بود، یا بازی جدید Obsidian که با اسم Avowed شناخته می‌شود، و بزرگ‌تر از همه‌ی آنان، کمپانی Bethesda و سریِ بزرگ Elder Scrolls, Fallout و بازی جدید آنان Starfield.

این موضوع باعث نگرانی خیل عظیمی از طرفداران RPG دوست شده است و دغدغه‌ی آنان، نبود بازی‌های بزرگ در این سبک و سیاق برای پلی استیشن ۵ است. البته سونی می‌تواند با قراردادهای انحصاری و یا ساخت IPهای جدید خود و هوادارانش را از این لحاظ راحت کند، اما تاکنون شاهد چنین دست اخباری نبوده‌ایم و گویا انتظار، کمی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردیم طولانی است.

حال نظر شما چیست؟ آیا نگران بازی‌های RPG (و نه JRPG) بر روی PlayStation 5 هستید؟ به نظر شما با یارکشی استدیوهای بزرگ و جذب شدن برخی از آنان به سمت مایکروسافت هنوز هم می‌توان لذت کافی از RPGها در پلی استیشن برد؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *