گیمینگرویتی

ثبت نام

سازنده Left 4 Dead توضیح می‌دهد که چرا دنباله بازی آنقدر زود عرضه شد

همه ما می دانیم که Left 4 Dead یکی از بهترین بازی های تاریخ است و دنباله آن تنها بر آن عظمت افزود. شما همچنین ممکن است به واکنش منفی Valve در پی انتقال به دنباله خیلی زود پس از انتشار Left 4 Dead یاد کنید. خب، در یک مصاحبه جدید با Chet Faliszek، نویسنده اصلی Left 4 Dead، دلیل خوبی برای این وجود دارد که Valve این مسیر را انتخاب کرده است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، Faliszek در مصاحبه ای با Game Developer در مورد ساخت Left 4 Dead، که در نهایت نقش رهبری بیشتری در این پروژه نسبت به اعتبار واقعی نویسندگی خود داشت، به یاد آورد که چگونه با وجود کار چشمگیر تیم در بهینه سازی Left 4 Dead برای رایانه های شخصی ضعیف‌تر و Xbox 360، این بازی هنوز “ناکامل” بود، زیرا بازی از Source Engine استفاده می کرد.

فالایزک گفت: “من فکر نمی کنم افراد خارج از شرکت بتوانند درک کنند که موتور Left 4 Dead چقدر ناکامل بود اما همچنان عرضه شد.” “بازی هر نقشه را دو یا سه بار در پس زمینه بارگذاری کرد.” تلاش برای رفع این مشکل فقط مشکلات بیشتری ایجاد کرد. تلاش‌های یک مهندس برای رفع این مشکل باعث شد که یک بازمانده هر بار که نقشه را بارگذاری می‌کرد ناپدید شود.

فالایزک می‌گوید: «Left 4 Dead بازی ناکاملی بود که هیچ‌کس نمی‌خواست به آن دست بزند». “این بازی آنقدر ناکامل بود که گاها جایی که مجبور بودید یک نقشه را [دو] یا سه بار بارگذاری کنید و امروز می توانید آن را آزمایش کنید که این کار را انجام دادیم.”

در نتیجه، در حالی که بازی عرضه شد و تحسین زیادی دریافت کرد، به گفته فالایزک، “اگر قرار بود پشتیبانی اضافی وجود داشته باشد، باید برای آن بدهی پول می پرداختید.” “بدون یک تنظیم مجدد بزرگ، هیچ راهی وجود نداشت که بتوانید از مدهای Left 4 Dead به همان روشی که برای Left 4 Dead 2 انجام دادیم پشتیبانی کنید.”

البته این امر منجر به ساخت Left 4 Dead 2 به عنوان یک دنباله مستقل توسط Valve شد.

در مورد اینکه چرا Valve این موضوع را زمانی که مردم از دلیل اعلام زودهنگام دنباله می پرسیدند واضح تر توضیح نداده است، Faliszek این را گفت: “وقتی مردم خودشان را برای عرضه یک بازی می کشند، شما واقعاً نمی خواهید بگویید که مشکلی در آن وجود دارد. این کار زیادی برای وصله کردن و Bondo کردن برای عبور از در بود. برای قدردانی از آن، من ترجیح می‌دهم که به خاطر اینکه فکر می‌کردند ایده من است، کسی از من عصبانی شود.»

در حال حاضر، هر دو Left 4 Dead و Left 4 Dead 2 در طول فروش پاییزی Steam که تا 28 نوامبر ادامه دارد، تخفیف های زیادی دارند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *