گیمینگرویتی

ثبت نام

HBO مجوز ساخت سریال The Last of Us را صادر کرد

به گزارش Hollywood Reporter، سریال The Last of Us وارد مرحله تولید شد. در ماه مارس اعلام شده بود که HBO قصد دارد سریالی بر مبنای بازی محبوب استدیو ناتی‌داگ بسازد. خالق سریال Chernobyl یعنی Craig Mazin و Neil Druckmann نیز نقش نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه را بر عهده دارند.

Carolyn Strauss نیز در کنار Evan Wells (رئیس استدیو ناتی‌داگ) تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود. Sony Pictures Television نیز یکی از عوامل تولید و ساخت این مجموعه خواهند بود. این پروژه، اولین سریال PlayStation Productions نیز محسوب می‌شود.

خط داستانی سریال بر روی وقایع قسمت اول بازی The Last of Us تمرکز دارد که زمانی را نشان می‌دهد که ۲۰ سال از نابودی تمدن مدرن بشری می‌گذرد. Francesca Orsi (یکی از مدیران اجرایی HBO) در این رابطه گفت:

“کریگ و نیل هنرمندانی بی‌رقیب و منحصر به فرد هستند. با حضور آن‌ها در کنار Carolyn Strauss بی‌نظیر، این سریال هم برای طرفداران سرسخت بازی The Last of Us و هم برای تازه‌واردان به این مجموعه ساختارشکن، مطمئنا جذاب خواهد بود. ما بسیار خوشحالیم که برای اقتباس این داستان حماسی و ایمرسیو، با ناتی‌داگ، Word Games، سونی و پلی‌استیشن همکاری می‌کنیم.”

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *