گیمینگرویتی

ثبت نام

Larry King مجری برنامه‌های تلوزیونی در سن ۸۷ سالگی درگذشت

به گزارش گیمین‌گرویتی مجری برنامه‌های گفتگو محور  Larry King که فعالیت خود را از چند دهه پیش آغاز کرده بود و حضور کوتاهی نیز برخی فیلم‌ها و برنامه‌های تلوزیونی داشت، پس از چند روز بستری شدن در ICU در سن ۸۷ سالگی به دلیل بیماری COVID-19 جان خود را از دست داد.

رسانه Ora در توییتر Larry می‌نویسد ” به مدت ۶۳ سال، حضور در پلتفرم‌هایی مانند رادیو، تلوزیون و رسانه‌های دیجیتال، هزاران مصاحبه، دریافت جوایز  و تحسین جهانی Larry همگی گواهی بر استعداد ویژه و جاودانه او در گویندگی است.

همچنین در حالی که نام او در برنامه‌ها به نمایش درمی‌آمد، Larry همیشه اشخاصی را که با آن‌ها مصاحبه می‌کرد به عنوان ستاره برنامه خود می‌دید و خود را تنها به عنوان مجرایی بی طرف بین میهمان برنامه و مخاطبین می‌پنداشت.”

 

Larry King هیچگاه در مصاحبه‌ها خود را جدی نمی‌گرفت. این موضوع به لحظاتی بسیار خنده دار منجر می‌شد که میهمان برنامه می‌توانست مکالمه را به هر سمتی می‌خواهد ببرد. به عنوان مثال Ben Schwartz در مورد فیلم Sonic صحبت می‌کرد و به Larry گفت که صدای Sonic را دربیاورد چون فکر می‌کرد او نیز برای صداگذاری این شخصیت مناسب است. صدای او شبیه صدای اصلی نبود ولی این به این معنی نیست که صدای Larry عالی نبود.

 

Larry همچنین علاوه بر مجری گری در برخی فیلم‌ها و کارتون‌ها نیز معمولا در نقش خود حضور داشت مثل Shrek 2، WWE Raw و Enemy of the State. ما نیز به نوبه خود در گذشت این فرد بزرگوار را تسلیت می‌گوییم و برای خانواده ایشان آرزوی صبر و سلامتی می‌کنیم.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *